Aktualności15 czerwca 2017

Ważne wydarzenia, które skłaniają do zakupu polisy

W życiu każdego klienta są takie momenty i wydarzenia, gdy jesteś bardziej skłonny do podjęcia decyzji o zakupie produktu ubezpieczeniowego. Wiedza o tym, na jakim etapie życia znajduje się obecnie klient, otwiera agentom drogę do efektywnej sprzedaży.

Każdy z nas doświadcza w życiu wydarzeń, które motywują do większej troski o przyszłość i bezpieczeństwo swoje i najbliższych. Eksperci z branży marketingu już dawno dostrzegli, że w takich momentach ludzie są bardziej skłonni do podejmowania konkretnych decyzji zakupowych. Idea pozyskiwania klientów, gdy znajdują się oni w określonych życiowych okolicznościach, sprawdza się również przy sprzedaży ubezpieczeń. Na dwóch przykładach wyjaśniamy, jak efektywnie sprzedawać polisy w oparciu o metodę wykorzystującą tzw. lifetime moments, czyli wyjątkowe momenty w życiu klienta.

Oczekiwanie na narodziny dziecka

Najlepszym przykładem wyjątkowego momentu w życiu klienta, który stanowi szansę na skuteczną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, jest oczekiwanie na narodziny dziecka. Na przykład przyszli ojcowie bardzo zadaniowo podchodzą do zapewnienia stabilnej i bezpiecznej przyszłości swoim dzieciom. Dlatego, gdy dowiedzą się, że wkrótce ich rodzina się powiększy, bardzo często zaczynają zastanawiać się nad zakupem ubezpieczenia na życie, a już po narodzinach również polisy posagowej. Sytuacja wygląda analogicznie w momencie podejmowania decyzji o małżeństwie.

Budowa domu i zakup mieszkania

Dom czy mieszkanie nie tylko daje poczucie bezpieczeństwa i życiowej stabilności, ale też dla wielu ludzi stanowi najcenniejszy majątek. Spora część osób dopiero w chwili budowy czy zakupu nieruchomości uświadamia sobie, jak ważne jest, aby chronić swoją własność w jak najlepszy sposób. Taki moment to okazja dla agenta ubezpieczeniowego, aby zaproponować odpowiedni produkt, który zapewni ochronę na wypadek wielu trudnych do przewidzenia zdarzeń.

Zastanawiacie się pewnie, jak w codziennej pracy skutecznie wykorzystać wyjątkowe momenty w życiu klienta? Aby dowiedzieć się o ważnych wydarzeniach i okolicznościach skłaniających do zakupu konkretnych produktów, należy z klientami rozmawiać, zadawać im pytania i po prostu rozmawiać, czyli starać się stworzyć przyjazną atmosferę. Ponadto warto aktywnie poszukiwać osób, które obecnie są lub niedługo będą w jednej z tych życiowych sytuacji. Dzięki takim działaniom zwiększamy swoją szansę na dotarcie do odpowiedniej grupy, której możemy zaoferować zabezpieczenie przyszłości odpowiednim do potrzeb produktem ubezpieczeniowym.

Udostępnij

Tagi

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 29 stycznia 2019

Styczeń 2019

Czytaj dalej
Aktualności 29 maja 2018

Media o nas – maj 2018

Czytaj dalej
Aktualności 14 marca 2018

Generali robotyzuje obsługę

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę