PZU i Gothaer nagrodzone za jakość obsługi
Wśród laureatów rankingu „Instytucja Roku”, przeprowadzonego przez portal mojebankowanie.pl, znalazły się PZU i Gothaer. PZU Życie zajął pierwsze miejsce w ubezpieczeniowej części rankingu, zwyciężając w kategoriach „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. W tej ostatniej wysoko uplasował się również Gothaer TU.
Ranking ma na celu promowanie i wyróżnianie proklienckich firm, zapewniających rozwiązania przyjazne z punktu widzenia klientów. U podstaw tego założenia leży maksyma „jakość pamięta się dłużej niż cenę”. Twórcy rankingu stawiają na poprawę jakości obsługi klienta oraz rozpowszechnianie związanych z nią najlepszych praktyk.
Badanie składało się z 6 głównych bloków odzwierciedlających proces sprzedaży produktów w placówce. By zbadać „Najlepszą jakość obsługi w placówce” eksperci odwiedzili w 2017 roku łącznie prawie 1000 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. W kategorii „Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu” eksperci mojebankowanie.pl przeprowadzili ponad 1600 rozmów telefonicznych oraz przesłali poprzez formularze kontaktowe ponad 1600 zapytań e-mailowych
Dla PZU Życie to już trzecia taka nagroda z rzędu. Tytuł „Instytucji Roku 2017” oraz statuetkę w kategorii.
WT