Aktualności26 marca 2018

PZU i Gothaer nagrodzone za jakość obsługi

Wśród laureatów rankingu „Instytucja Roku”, przeprowadzonego przez portal mojebankowanie.pl, znalazły się PZU i Gothaer. PZU Życie zajął pierwsze miejsce w ubezpieczeniowej części rankingu, zwyciężając w kategoriach „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. W tej ostatniej wysoko uplasował się również Gothaer TU.

Ranking ma na celu promowanie i wyróżnianie proklienckich firm, zapewniających rozwiązania przyjazne z punktu widzenia klientów. U podstaw tego założenia leży maksyma „jakość pamięta się dłużej niż cenę”. Twórcy rankingu stawiają na poprawę jakości obsługi klienta oraz rozpowszechnianie związanych z nią najlepszych praktyk.

Badanie składało się z 6 głównych bloków odzwierciedlających proces sprzedaży produktów w placówce. By zbadać „Najlepszą jakość obsługi w placówce” eksperci odwiedzili w 2017 roku łącznie prawie 1000 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. W kategorii „Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu” eksperci mojebankowanie.pl przeprowadzili ponad 1600 rozmów telefonicznych oraz przesłali poprzez formularze kontaktowe ponad 1600 zapytań e-mailowych

Dla PZU Życie to już trzecia taka nagroda z rzędu. Tytuł „Instytucji Roku 2017” oraz statuetkę w kategorii.

 

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę