Nowa placówka Superpolisy w Rzeszowie
Od połowy stycznia działa nasz oddział nr 2 w Rzeszowie. Przyjrzyjmy się tej otwartej na początku roku placówce i przypomnijmy kilka zasad, którymi kierujemy się aranżując przestrzeń w punktach sprzedaży Superpolisy.
Nowy, modelowy pod wieloma względami oddział powstał w przestronnym lokalu, a jego przestrzeń została zaprojektowana zgodnie z wypracowanymi standardami Superpolisy, a więc przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań aranżacyjnych, dzięki którym klienci mogą czuć się swobodnie i komfortowo. Szukające u nas ubezpieczeń osoby siadają wraz z doradcą przy specjalnie zaprojektowanych biurkach i korzystają ze wspólnego monitora. Ułatwia to sprawne wypełnianie kwestionariusza, analizowanie dostępnych u nas ofert i wybór najkorzystniejszego rozwiązania. Warto przypomnieć, że dzięki takiemu rozwiązaniu, stosowanemu przecież także w innych naszych punktach, zarówno odrębnych lokalach stacjonarnych, jak i wyspach w centrach handlowych, staramy się pozostawać blisko klientów. Jesteśmy przekonani, że to dobrze podkreśla uczciwość i transparentność przeprowadzanych kalkulacji, które nas charakteryzują. Na przykładzie rzeszowskiej placówki dobrze widać także, w jaki sposób powinna być zorganizowana także strefa oczekiwania na doradcę, miejsce wyposażone w ekspres do kawy oraz kącik zabaw dla dzieci.
Zachęcamy do obejrzenia fotografii, które dobrze pokazują, jak powinna wyglądać dobrze zaaranżowana placówka Superpolisy. Ciekawe w tym kontekście jest na pewno to, że wspólne przecież wszystkim naszym oddziałom zasady tworzenia przestrzeni dla klientów, mogą być tak elastycznie dopasowywane w zależności od wielkości czy układu wewnątrz aranżowanego lokalu.