Aktualności16 lutego 2017

PIBJA sprawdził czym się różnią oferty polis mieszkaniowych

Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) sprawdził, jakie ubezpieczenia mieszkań oferują swoim klientom towarzystwa działające na polskim rynku. Pod lupę wzięto produkty 17 firm i poddano je dokładnemu porównaniu – znaczenie dla audytorów miało w sumie aż 160 parametrów polis nieruchomości.

Wyniki testu wskazują na znaczne różnice w cenie produktów oferowanych przez różne firmy. Dla tego samego mieszkania kupić można zarówno tanie, jak i drogie ubezpieczenie – od około 200 zł w skali roku przy ubezpieczeniu ograniczonym do wyposażenia mieszkania, do prawie 1000 zł dla polis w opcji all risk w przypadku nieruchomości, których wartość zbliża się do 1 mln zł.

W przypadku ubezpieczeń dobrowolnych, jakim jest ubezpieczenie domu i mieszkania, cena nie powinna być jednak jedynym kryterium wyboru. Przed zakupem polisy konieczne jest indywidualne dopasowanie wariantu ochrony i porównanie ofert co najmniej kilku towarzystw. PIBJA podkreśla także, że niezwykle istotne jest zapoznanie się z zasadami zapisanymi w OWU jeszcze przed zakupem polisy.

Na podstawie wyników przeprowadzonych testów i analiz PIBJA za najlepsze ubezpieczenie nieruchomości uznał propozycję ubezpieczenia od Generali, AXA Liberty Ubezpieczenia oraz Proamy. Natomiast w zestawieniu, gdzie najważniejszym kryterium był zakres ochrony audytorzy wyróżnili Allianz. W zakresie przejrzystości oferty laur zdobyła Warta, zaś pod względem obsługi klienta najlepiej wypadł PZU SA.

 

MZ

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Cyfrowa kula sieciowa z połączonymi węzłami nakłada się na rozmytą scenę biurową z ludźmi. Przezroczyste sześciokąty wyświetlają ikony danych, wykresy i symbole technologiczne, sugerując cyfrową łączność i analizę danych.
Aktualności 24 lutego 2020

Warta zatrudniła robota

Czytaj dalej
Biznesmen w garniturze dotyka wirtualnego ekranu wyświetlającego ikony i wykresy związane ze strategią biznesową, w tym wykresy, ludzi, symbole technologii i słowa kluczowe, takie jak innowacje, branding i marketing.
Aktualności 29 kwietnia 2019

Warta testuje sztuczną inteligencję

Czytaj dalej
Artykuł prasowy w języku polskim omawia opłacalność sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych (OC). Słowo Superpolisa jest zaznaczone na żółto w trzecim akapicie. Tekst zawiera nazwy i odniesienia do raportów i statystyk.
Aktualności 16 czerwca 2017

OC zaczęło się opłacać

Czytaj dalej
Osoba wskazuje na ekran tabletu wyświetlający internetowy sklep odzieżowy, podczas gdy inna robi notatki. Na stole znajduje się filiżanka kawy, notatnik i laptop. Obie osoby są ubrane w strój biznesowy.
Aktualności 29 lipca 2016

Mówi się w branży…

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę