Aktualności23 czerwca 2015

Allianz zwiększa sprzedaż w ubezpieczeniach komunikacyjnych

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz w pierwszym kwartale bieżącego roku odnotowało 20-procentowy wzrost sprzedaży polis komunikacyjnych. Dzięki czemu ubezpieczyciel awansował na pozycję czwartego sprzedawcy polis OC. To zasługa zmian, jakie wprowadzono w firmie w ostatnich miesiącach – informuje „Puls Biznesu”.

Allianz, Link4 i Proama to towarzystwa, które według danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego uzyskały dwucyfrowy wzrost w segmencie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. W przypadku niemieckiego ubezpieczyciela przyczyną zmiany był stworzenie nowego systemu IT, który umożliwił wprowadzenie nowoczesnych taryf dla klientów. 

fot. TU zachęca Klientów dodatkową zniżką.

Towarzystwo stawia na pozyskiwanie kierowców zainteresowanych zarówno OC, jak i AC, a także zwracających uwagę na wysoką jakość obsługi.  Zachęcić ich ma 70% zniżka dla bezszkodowych kierowców.

Małgorzata Nawłoka, wiceprezes Allianz Polska, zdradza, że celem tych działań jest zrównanie udziału w rynku komunikacyjnym z udziałem w rynku majątkowym. W tym roku ubezpieczyciel liczy na dwucyfrowy wzrostu w polisach komunikacyjnych. Aby zrealizować te plany firma musi dwukrotnie zwiększyć swój przypis z OC.

 

PF

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę