Aviva coraz bardziej cyfrowa
MojaAviva (serwis online) została wzbogacona o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. Na początku, w październiku 2018 r. taką możliwość uzyskali posiadacze ubezpieczeń na życie. Nowa opcja to kolejny krok Avivy na drodze do wprowadzenia automatycznej likwidacji w innych segmentach produktów ochronnych oraz Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK).
Serwis online MojaAviva to kluczowy element strategii cyfryzacji Avivy w Polsce, skierowany do klientów powszechnie korzystających z obsługi internetowej i mobilnej. Do częstszych kontaktów z ubezpieczycielem ma zachęcać klientów posiadanie stałego dostępu do bieżących informacji i korzystnych ofert oraz możliwość samoobsługi z każdego urządzenia – komputera, tabletu lub smartfona. W Mojej Avivie klienci mogą zarządzać swoimi ubezpieczeniami online oraz łatwo kupować i przedłużać polisy bez ponownego wpisywania tych samych danych. Ubezpieczyciel zmierza w ten sposób do zwiększenia częstotliwości kontaktów z klientami i zachęcenia ich do samoobsługi. Przy okazji może również zaproponować dodatkowe produkty po korzystnych cenach.
Najnowszym rozwiązaniem cyfrowym wdrożonym przez Avivę jest platforma online do zgłaszania szkód i roszczeń przez klientów, dostępna dla użytkowników MojejAvivy. Od października ub.r. rozwiązanie obejmuje uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji roszczeń online dla wybranych świadczeń z ubezpieczeń na życie, takich jak narodziny/adopcja dziecka, śmierć bliskich (małżonek, rodzice, dziecko), a od tego roku – uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji szkód komunikacyjnych z AC.
WT