Aktualności1 marca 2019

Aviva coraz bardziej cyfrowa

MojaAviva (serwis online) została wzbogacona o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. Na początku, w październiku 2018 r. taką możliwość uzyskali posiadacze ubezpieczeń na życie. Nowa opcja to kolejny krok Avivy na drodze do wprowadzenia automatycznej likwidacji w innych segmentach produktów ochronnych oraz Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK).

Serwis online MojaAviva to kluczowy element strategii cyfryzacji Avivy w Polsce, skierowany do klientów powszechnie korzystających z obsługi internetowej i mobilnej. Do częstszych kontaktów z ubezpieczycielem ma zachęcać klientów posiadanie stałego dostępu do bieżących informacji i korzystnych ofert oraz możliwość samoobsługi z każdego urządzenia – komputera, tabletu lub smartfona. W Mojej Avivie klienci mogą zarządzać swoimi ubezpieczeniami online oraz łatwo kupować i przedłużać polisy bez ponownego wpisywania tych samych danych. Ubezpieczyciel zmierza w ten sposób do zwiększenia częstotliwości kontaktów z klientami i zachęcenia ich do samoobsługi. Przy okazji może również zaproponować dodatkowe produkty po korzystnych cenach.

Najnowszym rozwiązaniem cyfrowym wdrożonym przez Avivę jest platforma online do zgłaszania szkód i roszczeń przez klientów, dostępna dla użytkowników MojejAvivy. Od października ub.r. rozwiązanie obejmuje uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji roszczeń online dla wybranych świadczeń z ubezpieczeń na życie, takich jak narodziny/adopcja dziecka, śmierć bliskich (małżonek, rodzice, dziecko), a od tego roku – uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji szkód komunikacyjnych z AC.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 21 kwietnia 2015

Jedna składka za OC na całej UE

Czytaj dalej
Aktualności 18 listopada 2015

Ubezpieczenie, a terroryzm

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy