Aktualności3 marca 2015

Aviva kusi klientów nowymi standardami

Wieloletnia konkurencja cenowa ubezpieczycieli sprawiła, że obecnie coraz trudniej rywalizować samą wysokością stawki obowiązkowego ubezpieczenia OC. Towarzystwa ubezpieczeniowe zaczęły poszukiwać nowych sposobów zainteresowania klientów swoją ofertą. Aby ją uatrakcyjnić często do polis dołączają benefity.

 

Najnowszą propozycją dodatkowych korzyści dla posiadaczy ubezpieczenia OC jest „standard Kornackiego” proponowany przez Aviva. Nazwa pakietu korzyści została zaczerpnięta od nazwiska Adama Kornackiego, znanego dziennikarza motoryzacyjnego, który wraz z ubezpieczycielem współtworzy ofertę poprawiającą bezpieczeństwo jazdy. Standard Kornackiego w razie stłuczki wszystkim posiadaczom OC gwarantuje możliwość bezpłatnego podniesienia swoich umiejętności „za kółkiem” w jednej z renomowanych szkół bezpiecznej jazdy, a także usługi Assistance na Europę oraz bezpośredni kontakt
z dedykowanym likwidatorem szkody.

 

Wspominając o benefitach proponowanych przez Avivę należy przypomnieć współpracę
z Orlenem, która zapewniała kawę lub hot doga na stacji paliw dla każdego klienta obliczającego składkę na stronie internetowej ubezpieczyciela. Poza tym kierowcy otrzymywali 1000 punktów w programie VITAY.

 

Od początku lutego podobnym sposobem klientów kusi także Link4. Ubezpieczyciel promuje polisy na stacjach paliw Moya, a klienci, którzy skontaktują się z firmą i zdecydują na zakup ubezpieczenia za pośrednictwem stacji, otrzymają bony zakupowe o wartości do 200 zł do wykorzystania na stacjach Moya.

DW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 24 października 2017

PZU stawia na telematykę

Czytaj dalej
Aktualności 17 stycznia 2018

UFG: Coraz wyższe koszty braku OC

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy