Celebryci zachęcają do zakupu ubezpieczenia
Ubezpieczyciele w swoich kampaniach reklamowych coraz częściej wykorzystują wizerunek znanych osób. Rozpoznawalni ludzie swoimi opiniami oddziałują na naszą świadomość i wyobrażenia na temat firmy, którą reprezentują. Właśnie dlatego najwięksi ubezpieczyciele postanowili zaufać markom gwiazd. W kampanii promującej zakup pakietu ubezpieczeń OC i AC w Liberty Ubezpieczenia już po raz kolejny udział bierze Bogusław Wołoszański. Znany popularyzator historii w najnowszym spocie znajduje się na pokładzie legendarnego bombowca B-17.
Do udziału w najnowszej reklamie Avivy zaproszono Małgorzatę Kożuchowską. Znana aktorka w imieniu ubezpieczyciela przekonuje, że firma ceni bezpieczeństwo, dobro rodziny, stabilność i najwyższą jakość.
Z kolei Uniqa zaufała Jerzemu Janowiczowi. Firma jest sponsorem i jednocześnie ubezpieczycielem znanego sportowca. Natomiast PZU postawiło na długofalową współpracę z znanym aktorem Marcinem Dorocińskim, którego niejednokrotnie występował już w spotach reklamowych lidera rynku ubezpieczeń.
Również Superpolisa w najnowszej kampanii reklamowej postawiła na znaną postać. W billboardach sponsorskich animowanej postaci psa Spoxa głosu użyczył Mateusz Borek, rozpoznawalny komentator sportowy.
PF