Ergo Hestia mocno stawia na życie
„Energia Nowego Życia” – pod takim tytułem sopocki ubezpieczyciel obwieścił światu nowy rozdział w historii swojej sprzedaży ubezpieczeń na życie. Po trzech latach od premiery iHestii nadmorskie towarzystwo pokazało następną odsłonę swojego systemu sprzedażowo-obsługowego. Premiera nowego rozwiązania odbyła się w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku, a agenci mogli podziwiać ją za pośrednictwem transmisji live w 11 Multikinach w całej Polsce.
Założeniem ubezpieczyciela było przełamanie barier wśród agentów majątkowych, którzy dzięki prostocie systemu zaczęliby oferować również produkty życiowe klientom majątkowym.
Nowy panel ERGO 4 pozwala oferować klientom produkty o elastycznych zakresach ubezpieczenia, a jego matryca zawiera wcześniej istniejące w ERGO Hestii produkty. Innowacyjny jest sposób ofertowania, sprzedaży i łączenia różnych ryzyk w pakiet stworzony na miarę potrzeb konkretnego klienta. Pozwala to na precyzyjne dobranie właściwego zakresu i sumy ubezpieczenia na życie, wynoszącej maksymalnie nawet 10 mln zł. Agent może wysłać elektroniczną ofertę za pośrednictwem portalu klienta, a cały proces sprzedażowy może odbyć się całkowicie zdalnie i w 100% elektronicznie. System umożliwia klientom automatyczne comiesięczne pobieranie składki z karty kredytowej.
Z „Energii Nowego Życia” w tej chwili korzystać może wybrana grupa najlepszych agentów, która do końca roku urośnie do 1800 osób. Po zakończeniu pilotażu w 2020 r. rozwiązanie będzie już powszechnie dostępne.
JN