Strefa Agenta27 czerwca 2019

Ergo Hestia mocno stawia na życie

„Energia Nowego Życia” – pod takim tytułem sopocki ubezpieczyciel obwieścił światu nowy rozdział w historii swojej sprzedaży ubezpieczeń na życie. Po trzech latach od premiery iHestii nadmorskie towarzystwo pokazało następną odsłonę swojego systemu sprzedażowo-obsługowego. Premiera nowego rozwiązania odbyła się w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku, a agenci mogli podziwiać ją za pośrednictwem transmisji live w 11 Multikinach w całej Polsce.

Założeniem ubezpieczyciela było przełamanie barier wśród agentów majątkowych, którzy dzięki prostocie systemu zaczęliby oferować również produkty życiowe klientom majątkowym.
Nowy panel ERGO 4 pozwala oferować klientom produkty o elastycznych zakresach ubezpieczenia, a jego matryca zawiera wcześniej istniejące w ERGO Hestii produkty. Innowacyjny jest sposób ofertowania, sprzedaży i łączenia różnych ryzyk w pakiet stworzony na miarę potrzeb konkretnego klienta. Pozwala to na precyzyjne dobranie właściwego zakresu i sumy ubezpieczenia na życie, wynoszącej maksymalnie nawet 10 mln zł. Agent może wysłać elektroniczną ofertę za pośrednictwem portalu klienta, a cały proces sprzedażowy może odbyć się całkowicie zdalnie i w 100% elektronicznie. System umożliwia klientom automatyczne comiesięczne pobieranie składki z karty kredytowej.

Z „Energii Nowego Życia” w tej chwili korzystać może wybrana grupa najlepszych agentów, która do końca roku urośnie do 1800 osób. Po zakończeniu pilotażu w 2020 r. rozwiązanie będzie już powszechnie dostępne.

JN

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Strefa Agenta 27 września 2018

Opóźniony rejestr agentów?

Czytaj dalej
Strefa Agenta 16 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy