Generali: HomeSmart pomoże zlikwidować szkodę
HomeSmart to nowa aplikacja mobilna, wdrożona przez Generali. Służy do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów. Została przygotowana z myślą o szybkiej i bezproblemowej realizacji tego zadania. Pozwala na załączenie dokumentacji ubezpieczeniowej, wykonywanie zdjęć uszkodzonego mienia oraz odbieranie pism od towarzystwa ubezpieczeniowego.
Nowe narzędzie przyspiesza proces likwidacji szkód zalaniowych. W momencie zgłoszenia szkody majątkowej dla ryzyka zalania (np. przez sąsiada) w określonych przypadkach klient otrzymuje od pracownika Generali propozycję samodzielnej likwidacji szkody w aplikacji HomeSmart. Jeżeli jest zainteresowany, otrzymuje sms-em link do narzędzia, które prowadzi go i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po pobraniu aplikacji na telefon i zalogowaniu się, klient uzupełnia dane osobowe, przedstawia rozmiar uszkodzeń i załącza wykonane telefonem zdjęcia (np. zalanego pomieszczenia, uszkodzonego mienia). Na tej podstawie aplikacja wylicza kwotę odszkodowania. Jeśli kwota wyliczona przez system za pośrednictwem HomeSmart satysfakcjonuje klienta, otrzyma on odszkodowanie w ciągu zaledwie jednego dnia – bez potrzeby wizyty rzeczoznawcy.
Aplikacja jest dostępna dla systemu Android oraz iOS. Jest to kolejne narzędzie Generali, które pozwala na samodzielną likwidację szkód przez klientów. W przypadku szkód komunikacyjnych ubezpieczyciel proponuje swoim klientom skorzystanie ze strony Generali AudaSmart.
MZ