Generali: HomeSmart pomoże zlikwidować szkodę

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 30.01.2018, w kategorii:

HomeSmart to nowa aplikacja mobilna, wdrożona przez Generali. Służy do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów. Została przygotowana z myślą o szybkiej i bezproblemowej realizacji tego zadania. Pozwala na załączenie dokumentacji ubezpieczeniowej, wykonywanie zdjęć uszkodzonego mienia oraz odbieranie pism od towarzystwa ubezpieczeniowego.

Nowe narzędzie przyspiesza proces likwidacji szkód zalaniowych. W momencie zgłoszenia szkody majątkowej dla ryzyka zalania (np. przez sąsiada) w określonych przypadkach klient otrzymuje od pracownika Generali propozycję samodzielnej likwidacji szkody w aplikacji HomeSmart. Jeżeli jest zainteresowany, otrzymuje sms-em link do narzędzia, które prowadzi go i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po pobraniu aplikacji na telefon i zalogowaniu się, klient uzupełnia dane osobowe, przedstawia rozmiar uszkodzeń i załącza wykonane telefonem zdjęcia (np. zalanego pomieszczenia, uszkodzonego mienia). Na tej podstawie aplikacja wylicza kwotę odszkodowania. Jeśli kwota wyliczona przez system za pośrednictwem HomeSmart satysfakcjonuje klienta, otrzyma on odszkodowanie w ciągu zaledwie jednego dnia – bez potrzeby wizyty rzeczoznawcy.

Aplikacja jest dostępna dla systemu Android oraz iOS. Jest to kolejne narzędzie Generali, które pozwala na samodzielną likwidację szkód przez klientów. W przypadku szkód komunikacyjnych ubezpieczyciel proponuje swoim klientom skorzystanie ze strony Generali AudaSmart.

 

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

„Jakie stawki za OC” – Głos Pomorza

„Jakie stawki za OC” – Głos Pomorza

PZU chwali się wynikami za ubiegły rok

PZU chwali się wynikami za ubiegły rok

Dziś przypada Dzień Bezpiecznego Kierowcy

Dziś przypada Dzień Bezpiecznego Kierowcy