Generali: HomeSmart pomoże zlikwidować szkodę

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 30.01.2018, w kategorii:

HomeSmart to nowa aplikacja mobilna, wdrożona przez Generali. Służy do samodzielnej likwidacji szkód majątkowych przez klientów. Została przygotowana z myślą o szybkiej i bezproblemowej realizacji tego zadania. Pozwala na załączenie dokumentacji ubezpieczeniowej, wykonywanie zdjęć uszkodzonego mienia oraz odbieranie pism od towarzystwa ubezpieczeniowego.

Nowe narzędzie przyspiesza proces likwidacji szkód zalaniowych. W momencie zgłoszenia szkody majątkowej dla ryzyka zalania (np. przez sąsiada) w określonych przypadkach klient otrzymuje od pracownika Generali propozycję samodzielnej likwidacji szkody w aplikacji HomeSmart. Jeżeli jest zainteresowany, otrzymuje sms-em link do narzędzia, które prowadzi go i pomaga w dokonaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po pobraniu aplikacji na telefon i zalogowaniu się, klient uzupełnia dane osobowe, przedstawia rozmiar uszkodzeń i załącza wykonane telefonem zdjęcia (np. zalanego pomieszczenia, uszkodzonego mienia). Na tej podstawie aplikacja wylicza kwotę odszkodowania. Jeśli kwota wyliczona przez system za pośrednictwem HomeSmart satysfakcjonuje klienta, otrzyma on odszkodowanie w ciągu zaledwie jednego dnia – bez potrzeby wizyty rzeczoznawcy.

Aplikacja jest dostępna dla systemu Android oraz iOS. Jest to kolejne narzędzie Generali, które pozwala na samodzielną likwidację szkód przez klientów. W przypadku szkód komunikacyjnych ubezpieczyciel proponuje swoim klientom skorzystanie ze strony Generali AudaSmart.

 

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Polisy OC pod napięciem

Polisy OC pod napięciem

Już ponad 1,7 mln Polaków ma prywatne ubezpieczenie zdrowotne

Już ponad 1,7 mln Polaków ma prywatne ubezpieczenie zdrowotne

Nowy oddział Superpolisy w Warszawie!

Nowy oddział Superpolisy w Warszawie!