Generali: obiad dla dziecka za ankietę klienta
Generali rozpoczęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną (PAH), w ramach której ubezpieczyciel zafunduje obiad dla dziecka dożywianego w ramach programu „Pajacyk” w zamian za każdą ankietę NPS wypełnioną przez klienta firmy.
Ubezpieczyciel wysyła ankiety do klientów, którzy wyrazili na to zgodę, po każdym ich kontakcie z firmą. Chcąc skłonić klienta do podzielenia się opinią o produktach i usługach, Generali postanowiło za każdą wypełnioną ankietę sfinansować obiad w ramach programu „Pajacyk”, realizowanego przez PAH. W ten sposób klient przyczynia się zarówno do poprawy usług i produktów Generali, jak i wspiera szlachetny cel – dożywianie uczniów lub uczennice objęte działaniem programu.
Jak wyjaśnia Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali: – „Klient w centrum uwagi” to dla Generali nie jest slogan, ale realne działanie. Wprowadzamy wiele uproszczeń i udogodnień, ale w ich wdrażaniu kluczowe są oczekiwania klienta. By je lepiej poznać, prowadzimy badanie satysfakcji klienta NPS – Net Promoter Score, a płynące z niego wnioski wdrażamy w postaci konkretnych rozwiązań.
Pierwsze zaproszenia do udziału w badaniu z programem „Pajacyk” zostały wysłane do klientów w październiku. W pierwszym etapie współpraca będzie realizowana przez pół roku, ale obie strony zapowiadają otwartość na jej przedłużenie, jeżeli tylko podarowanie posiłku dziecku okaże się wystarczającym bodźcem dla klienta, by podzielić się opinią.
WT