Link4: Podwójna Super Marka

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 22.02.2018, w kategorii:

Link4 został uznany za najbardziej rozwojową i rozpoznawalną markę na polskim rynku w dwóch kategoriach: ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe. Jak mówi Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4, to potwierdzenie słuszności przyjętego kierunku rozwoju w stronę ubezpieczeń przyszłości.

Tytuł Super Marki otrzymują firmy, które przez trzy lata z rzędu były nagradzane godłem Dobrej Marki, wyróżnienia przyznawanego przez Redakcję „Biznes Trendy” w dzienniku „Rzeczpospolita” oraz Forum Biznesu w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Otrzymują je najbardziej innowacyjne, rozwojowe i rozpoznawalne marki obecne na polskim rynku.

W ramach programu już po raz dziewiąty zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz zostały objęte głównie: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.

 

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Sprawozdanie Rzecznika Ubezpieczonych za rok 2014

Sprawozdanie Rzecznika Ubezpieczonych za rok 2014

Pierwsza w Polsce aplikacja do porównania i zakupu polis

Pierwsza w Polsce aplikacja do porównania i zakupu polis

Rzecznik Finansowy: potrzeba edukacji ubezpieczeniowej

Rzecznik Finansowy: potrzeba edukacji ubezpieczeniowej