Mateusz Borek reklamuje Superpolisę

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 02.04.2015, w kategorii:

Z początkiem kwietnia 2015r. wystartowała telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. Materiały promocyjne z udziałem popularnego dziennikarza sportowego Mateusza Borka emitowane będą w sportowych stacjach Grupy Polsat do końca czerwca.

Zaplanowana na kolejne trzy miesiące kampania reklamowa oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1.

Bohaterem krótkich spotów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox. Animowanej postaci głosu użyczył Mateusz Borek, jeden z najbardziej rozpoznawalny polskich komentatorów sportowych. Klip emitowany będzie zarówno przed, jak i po wydarzeniach sportowych transmitowanych na żywo przez Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.

 

Superpolisa_spot reklamowy

fot. Pies Spox zachęca w spotach

 

Trwająca kampania to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń. W okresie wakacji Superpolisa w trzech spotach reklamowych zachęcała klientów do kupna polis komunikacyjnych oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży. Cały poprzedni sezon Superpolisa angażowała się także w sponsoring Formuły 1. Aktualnie trwająca sportowa promocja marki została rozszerzona o inne dyscypliny sportu, dzięki czemu informacje o marce mają dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

 

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Dlaczego warto ubezpieczyć dom?

Dlaczego warto ubezpieczyć dom?

Polacy za ograniczeniem zadośćuczynień za wypadki drogowe

Polacy za ograniczeniem zadośćuczynień za wypadki drogowe

„Pijani sami płacą za wypadki” – Express Bydgoski

„Pijani sami płacą za wypadki” – Express Bydgoski