Mateusz Borek reklamuje Superpolisę

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 02.04.2015, w kategorii:

Z początkiem kwietnia 2015r. wystartowała telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. Materiały promocyjne z udziałem popularnego dziennikarza sportowego Mateusza Borka emitowane będą w sportowych stacjach Grupy Polsat do końca czerwca.

Zaplanowana na kolejne trzy miesiące kampania reklamowa oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1.

Bohaterem krótkich spotów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox. Animowanej postaci głosu użyczył Mateusz Borek, jeden z najbardziej rozpoznawalny polskich komentatorów sportowych. Klip emitowany będzie zarówno przed, jak i po wydarzeniach sportowych transmitowanych na żywo przez Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.

 

Superpolisa_spot reklamowy

fot. Pies Spox zachęca w spotach

 

Trwająca kampania to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń. W okresie wakacji Superpolisa w trzech spotach reklamowych zachęcała klientów do kupna polis komunikacyjnych oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży. Cały poprzedni sezon Superpolisa angażowała się także w sponsoring Formuły 1. Aktualnie trwająca sportowa promocja marki została rozszerzona o inne dyscypliny sportu, dzięki czemu informacje o marce mają dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

 

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

„Gdy wybierasz się autem na wakacje za granicę” – Gazeta Współczesna

„Gdy wybierasz się autem na wakacje za granicę” – Gazeta Współczesna

Superpolisa przestrzega – pijani kierowcy sami płacą za wypadki

Superpolisa przestrzega – pijani kierowcy sami płacą za wypadki

Ubezpieczenie OC, a wypadki drogowe

Ubezpieczenie OC, a wypadki drogowe