Media o nas – kwiecień 2018
Można powiedzieć, że wreszcie czuć powiew wiosny nie tylko na dworze, ale też w mediach. W ostatnich paru tygodniach dziennikarze mocno zainteresowali się tematyką wyjazdów turystycznych i widać to w publikacjach, w których mieliśmy okazję się pojawić.
W praktyce sprowadziło się to do tego, że w kwietniu komentowaliśmy przede wszystkim zagadnienia związane z wydawaniem kart EKUZ. Wiadomo, zbliża się majówka, więc zaczynamy myśleć o wyjazdach. NFZ apeluje, żeby kart nie wyrabiać na ostatnią chwilę (w czerwcu, lipcu lub sierpniu), bo można nadziać się na olbrzymie kolejki.
Z kolei my przypomnieliśmy, ze EKUZ to bardzo często za mało, dobrowolne ubezpieczenie turystyczne jest jego świetnym uzupełnieniem, a w wielu przypadkach po prostu jedynym ratunkiem przed finansowymi konsekwencjami problemów ze zdrowiem na wakacjach. O tym mówiliśmy m.in. w internetowym Super Expressie, na Wp.pl czy w portalach regionalnych największej polskiej grupy mediów lokalnych – Polska Press.
Ten podróżniczy wątek nie zamyka jednak tego, co komentowaliśmy. Dla Gazety Wyborczej, a pośrednio także dla Gazety Ubezpieczeniowej i Dziennika Ubezpieczeniowego, opracowaliśmy materiał dotyczący nowej wojny cenowej, która zaczyna się tlić i wciąż nie wiadomo, jak na jej symptomy zareagują przedstawiciele rynku. Więcej o tym piszemy też w jednym z tekstów składających się na ten newsletter.
JN