Mówi się w branży
Miniony miesiąc obfitował w wiele ciekawych wydarzeń. Sytuacje na rynku ubezpieczeń skomentowali: Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Życie, prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska, prezes PZU SA Beata Kozłowska-Chyła, Małgorzata Harasimiuk-Grodzka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Allianz Polska oraz Mariusz Golecki, Rzecznik Finansowy.
Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Życie skomentował uzyskanie dwóch nagród przez Generali.
– Obserwujemy, że nasi klienci cenią sobie indywidualne podejście i chętnie korzystają z 29 dostępnych umów dodatkowych. Ok. 40% klientów, którzy dotychczas zdecydowali się na ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu Plus, wybrało umowy dodatkowe, wykraczające poza gotowe pakiety. (…) Tworząc nasze ubezpieczenia, zawsze staramy się, aby stanowiły realną ochronę i dawały faktyczną pomoc w sytuacjach, w których klienci tego potrzebują. Cały czas je zmieniamy i dostosowujemy do zmieniających się oczekiwań rynku. Wszystkie te działania podejmujemy z myślą o klientach, aby stać się dla nich partnerem na całe życie. Bardzo cieszę się, że redakcja „Home & Marke”t to dostrzegła i doceniła – mówi Arkadiusz Wiśniewski.
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa
Prezes PZU Życie Aleksandra
Agatowska
skomentowała kampanię informacyjną na rzecz zdrowia i
bezpieczeństwa:
– Zależy
nam, by dotrzeć do jak największej liczby obecnych i potencjalnych
klientów, zwłaszcza osób starszych, z informacją, że nie ma
konieczności, aby w obecnej szczególnej sytuacji odwiedzali nasze
oddziały, ponieważ większość spraw mogą załatwić z domu. Mogą
skontaktować się z infolinią PZU, zadzwonić do agenta PZU lub
odwiedzić serwis moje.pzu.pl
Do kampanii odniosła się także prezes PZU SA Beata Kozłowska-Chyła:
– Stawką jest zdrowie klientów i ich bezpieczeństwo. Zależy nam, by ograniczać ryzyko zarażenia się koronawirusem. Większość spraw mogą załatwić na odległość, szybko i wygodnie, unikając sytuacji, które mogłyby ich narazić na kontakt z zarażonymi osobami – mówi prezes PZU SA, Beata Kozłowska-Chyła.
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa
Małgorzata Harasimiuk-Grodzka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Allianz Polska skomentowała uruchomienie grupy dyskusyjnej „Agenci Allianz Razem”:
– To bardzo ważne, żebyśmy w tej nietypowej sytuacji byli blisko siebie. Wsparcie merytoryczne, odpowiedzi na pojawiające się problemy, dzielenie się pomysłami i rozwiązaniami, a także korzystanie z różnych doświadczeń – to właśnie w tym celu uruchomiliśmy grupę dyskusyjną Agenci Allianz Razem na Facebook.
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa
Mariusz Golecki,
Rzecznik Finansowy zajął stanowisko w sprawie ułatwień dla
klientów w związku z COVID-19:
–
W ubiegły piątek dyskutowaliśmy w trakcie spotkania u prezydenta o
możliwych działaniach banków w związku z COVID-19 i w tym
tygodniu są już one wdrażane. Wydaje się jednak, że warto
rozpocząć dyskusję nad możliwymi rozwiązaniami skierowanymi do
osób, które kupują ubezpieczenia. Chodzi o wprowadzenie procedur,
które pomogą okresowo zmniejszyć obciążenia domowych budżetów
składkami na ubezpieczenie, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości
ochrony ubezpieczeniowej. (…) Z
tego powodu zdecydował o wysłaniu wspomnianych na wstępie pism.
– Dlatego
zaapelowałem do Polskiej Izby Ubezpieczeń o przeanalizowanie
możliwości wdrożenia przez ubezpieczycieli procedur pozwalających
na odroczenie płatności składek ubezpieczeniowych dla już
trwających i kontynuowanych umów ubezpieczenia.
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa
JN