PZU liderem zestawienia wśród marek ubezpieczeniowych w rankingu Top Marka 2017

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 03.11.2017, w kategorii:

Ogłoszono wyniki dziesiątego jubileuszowego rankingu Top Marka 2017, przeprowadzonego przez magazyn „Press” oraz agencję informacyjną „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Zdecydowanym liderem zestawienia wśród marek ubezpieczeniowych kolejny raz zostało PZU.

Top Marka co roku wskazuje najpopularniejsze oraz najczęściej i najlepiej opisywane brandy w prasie, internecie i mediach społecznościowych. Badaniem objęto łącznie 32 mln materiałów prasowych i internetowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku. Analizowane informacje dotyczyły marek z 11 branż najczęściej występujących w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów spożywczych i farmacji. Łącznie w raporcie opisano 117 marek.

W kategorii prasa PZU uzyskało najwięcej punktów, zarówno za liczbę publikacji, ich zasięg oraz wydźwięk. Na kolejnych miejscach uplasowały się ERGO Hestia, Aviva, Allianz i Generali. PZU zdominowało także  przekaz w internecie, wyprzedzając ERGO Hestię, Allianz, Avivę i Nationale Nederlanden. W social media na 5. miejscu znalazła się Axa.

Wśród najbardziej medialnych marek w swoich branżach znaleźli się również: Volkswagen, PGE, TVN, Orlen, PKO Bank Polski, Plus, Biedronka, RMF FM, Coca-Cola i Polpharma.

W jubileuszowym wydaniu raportu „Top Marka” podsumowano wyników minionej dekady. Na podium rankingu Top Marki 10-lecia znalazło się PZU.

 

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Spalinowa afera Volkswagena może przynieść szkodę wysokości 78 mld euro

Spalinowa afera Volkswagena może przynieść szkodę wysokości 78 mld euro

Światowy Dzień Pamięci Ofiar Wypadków Drogowych

Światowy Dzień Pamięci Ofiar Wypadków Drogowych

Nowy oddział Superpolisy w Warszawie!

Nowy oddział Superpolisy w Warszawie!