Aktualności30 marca 2020

Mówi się w branży

Miniony miesiąc obfitował w wiele ciekawych wydarzeń. Sytuacje na rynku ubezpieczeń skomentowali: Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Życie, prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska, prezes PZU SA Beata Kozłowska-Chyła, Małgorzata Harasimiuk-Grodzka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Allianz Polska oraz Mariusz Golecki, Rzecznik Finansowy.

Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Życie skomentował uzyskanie dwóch nagród przez Generali.

– Obserwujemy, że nasi klienci cenią sobie indywidualne podejście i chętnie korzystają z 29 dostępnych umów dodatkowych. Ok. 40% klientów, którzy dotychczas zdecydowali się na ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu Plus, wybrało umowy dodatkowe, wykraczające poza gotowe pakiety. (…) Tworząc nasze ubezpieczenia, zawsze staramy się, aby stanowiły realną ochronę i dawały faktyczną pomoc w sytuacjach, w których klienci tego potrzebują. Cały czas je zmieniamy i dostosowujemy do zmieniających się oczekiwań rynku. Wszystkie te działania podejmujemy z myślą o klientach, aby stać się dla nich partnerem na całe życie. Bardzo cieszę się, że redakcja „Home & Marke”t to dostrzegła i doceniła – mówi Arkadiusz Wiśniewski.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

Prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska skomentowała kampanię informacyjną na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa:

– Zależy nam, by dotrzeć do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów, zwłaszcza osób starszych, z informacją, że nie ma konieczności, aby w obecnej szczególnej sytuacji odwiedzali nasze oddziały, ponieważ większość spraw mogą załatwić z domu. Mogą skontaktować się z infolinią PZU, zadzwonić do agenta PZU lub odwiedzić serwis moje.pzu.pl 

Do kampanii odniosła się także prezes PZU SA Beata Kozłowska-Chyła:

– Stawką jest zdrowie klientów i ich bezpieczeństwo. Zależy nam, by ograniczać ryzyko zarażenia się koronawirusem. Większość spraw mogą załatwić na odległość, szybko i wygodnie, unikając sytuacji, które mogłyby ich narazić na kontakt z zarażonymi osobami – mówi prezes PZU SA, Beata Kozłowska-Chyła.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

Małgorzata Harasimiuk-Grodzka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej Allianz Polska skomentowała uruchomienie grupy dyskusyjnej „Agenci Allianz Razem”:

– To bardzo ważne, żebyśmy w tej nietypowej sytuacji byli blisko siebie. Wsparcie merytoryczne, odpowiedzi na pojawiające się problemy, dzielenie się pomysłami i rozwiązaniami, a także korzystanie z różnych doświadczeń – to właśnie w tym celu uruchomiliśmy grupę dyskusyjną Agenci Allianz Razem na Facebook.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

Mariusz Golecki, Rzecznik Finansowy zajął stanowisko w sprawie ułatwień dla klientów w związku z COVID-19:

– W ubiegły piątek dyskutowaliśmy w trakcie spotkania u prezydenta o możliwych działaniach banków w związku z COVID-19 i w tym tygodniu są już one wdrażane. Wydaje się jednak, że warto rozpocząć dyskusję nad możliwymi rozwiązaniami skierowanymi do osób, które kupują ubezpieczenia. Chodzi o wprowadzenie procedur, które pomogą okresowo zmniejszyć obciążenia domowych budżetów składkami na ubezpieczenie, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości ochrony ubezpieczeniowej. (…) Z tego powodu zdecydował o wysłaniu wspomnianych na wstępie pism. – Dlatego zaapelowałem do Polskiej Izby Ubezpieczeń o przeanalizowanie możliwości wdrożenia przez ubezpieczycieli procedur pozwalających na odroczenie płatności składek ubezpieczeniowych dla już trwających i kontynuowanych umów ubezpieczenia.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

JN

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 21 sierpnia 2015

Kara za brak OC nieunikniona

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę