Mówi się w branży…

Admin Administrator Admin Administrator
Opublikowano: 22.01.2016, w kategorii:

Jako że nowy rok to zawsze czas zmian i ulepszeń, postanowiliśmy dodać do naszej cyklicznej porcji newsletterowych tekstów kategorię „Mówi się w branży”. Co miesiąc będziemy zbierali dla Was porcję ciekawych wypowiedzi autorstwa osób związanych z ubezpieczeniami. Postrzegamy to zarówno jako dobry sposób na poznanie tego, o czym się w ostatnich tygodniach na rynku mówiło, a także jako wartość w postaci utrwalenia sobie nierzadko istotnych w polskim świecie ubezpieczeniowym nazwisk.

 

Poniżej pięć pierwszych, styczniowych cytatów.

 

Michał Krupiński o swoim powołaniu na stanowisko prezesa zarządu PZU:

To dla mnie zaszczyt móc pokierować tak znakomitą spółką jak PZU. To także duża odpowiedzialność wobec klientów, akcjonariuszy i pracowników firmy. PZU to jedna z największych firm sektora finansowego w Polsce, największa ubezpieczeniowa w tej części Europy, z ponad 200-letnią tradycją. Ponadto niezmiernie istotna z punktu widzenia stabilności rynku finansowego w Polsce, aktywny uczestnik życia gospodarczego i społecznego. Moją ambicją jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i wzrost międzynarodowego znaczenia firmy.

 

Źródło: http://media.pzu.pl/pr/307463/michal-krupinski-wybrany-na-prezesa-pzu-sa-jest-tez-nowy-zarzad-spolki

 

Opinia Anny Wiktorow, Rzecznika Finansowego, na temat konieczności edukowania klientów:

Uważam za fałszywe twierdzenie niektórych, iż mało wyedukowany klient to dobry klient, gdy wskutek swej niewiedzy podejmie dla przedsiębiorcy korzystną, a dla siebie złą decyzję. Jest to filozofia prowadząca przedsiębiorcę donikąd, gdyż zapewne ten klient więcej już mu nie zaufa. Z klientem świadomym swoich potrzeb i ograniczeń, dociekliwym, któremu przedsiębiorca uczciwie udzieli pełnej informacji – z takim być może nawiąże dalszą współpracę.

 

Źródło: http://kurier.pap.pl/depesza/160274/

 

Komentarz Huberta Stoklasa, wiceprezesa UFG, na temat zarządzanego przez Fundusz Ośrodka Informacji:

Dzięki bazie Ośrodka Informacji UFG, zawierającej dane o wszystkich polisach komunikacyjnych,  zidentyfikujemy pojazd bez OC, nawet gdy stoi w garażu i nie wyjeżdża na drogę.

 

Źródło: https://www.ufg.pl/infoportal/faces/oracle/webcenter/portalapp/pagehierarchy/Page168.jspx?_afrLoop=3983498999920499&infid=85&_afrWindowMode=0&_adf.ctrl-state=o23frsoje_21

 

O zainteresowaniu BLS-em mówi Wojciech Groblewski, dyrektor likwidacji szkód w Liberty Ubezpieczenia:

Klienci Liberty Ubezpieczenia likwidujący szkodę w BLS chętnie korzystają z usługi przede wszystkim ze względu na szybkość procesu. Po drugie wolą likwidować szkodę w towarzystwie, które już poznali na etapie zakupu polisy i darzą w związku z tym zaufaniem. Obecnie w ramach BLS likwidujemy około kilkunastu procent wszystkich szkód zgłaszanych w naszej firmie z OC komunikacyjnego, czyli blisko 40% więcej niż kwietniu br.

 

Źródło: http://inwestycje.pl/ubezpieczenia_samochodowe/BLS-zdobywa-zaufanie-kierowcow;274963;0.html

 

Na temat podatku bankowego wypowiedział się Andrzej Jarczyk, prezes Uniqa:

Wyższy podatek był jedynie na Węgrzech w 2010 r. – wynosił 0,5%. Węgierski przykład pokazuje jednak, że taki podatek ma bardzo negatywne konsekwencje: liczba udzielanych kredytów spadła o 1/3, co przełożyło się na spadek wzrostu gospodarczego i ubożenie społeczeństwa.

 

Źródło: https://infowire.pl/generic/release/307418/branza-ubezpieczeniowa-obawia-sie-podatku-bankowego/

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Czy zawsze wzywać policję do stłuczki drogowej?

Czy zawsze wzywać policję do stłuczki drogowej?

Bezpieczne wakacje samochodem poza granicami kraju

Bezpieczne wakacje samochodem poza granicami kraju

PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu

PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu