“Możesz na nas polegać” – nowa kampania wizerunkowa PZU
W porównaniu do poprzednich kampanii, kładących nacisk na rozwiązania produktowe i obsługowe, w najnowszej akcji promocyjnej PZU podkreśla pracę, jaką wykonują pracownicy Grupy, pozwalającą wywiązać się z obietnicy „Możesz na nas polegać”. Ubezpieczyciel mocno akcentuje, że to właśnie pracownicy są filarem firmy i dają klientom pewność, że dotrzyma ona danego słowa.
PZU często podkreślało w skierowanej do klientów komunikacji, że towarzyszy im na każdym etapie życia. Ubezpieczyciel chce pomagać podejmować odpowiedzialne decyzje już w momencie zakupu ubezpieczenia, a dzięki dobrze wyszkolonym doradcom klienci są w stanie lepiej zadbać o swoją przyszłość. Stąd pomysł na spoty kampanii – przedstawienie wyrazistych i konkretnych postaci pracowników, niosących pomoc w trakcie różnego rodzaju zagrożeń. Ich przesłanie jest klarowne – PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać.
Liczby kampanii i wydatki reklamowe Grupy
Spoty (30” i 45”) będą emitowane w ogólnopolskich kanałach TV i VoD oraz w mediach społecznościowych. W ich produkcji wykorzystano autentyczny autobus PZU, pełniący funkcję mobilnego biura i mobilnego centrum obsługi szkód. Film kampanijny można obejrzeć na YT ubezpieczyciela: https://youtu.be/Y06ND4qH5lQ. Według serwisu Wirtualnemedia.pl, przez 9 miesięcy br. Grupa PZU przeznaczyła na reklamy 200 mln zł, o 22 mln zł (12%) więcej niż rok wcześniej. W samym trzecim kwartale wydatki reklamowe grupy zwiększyły się w skali roku z 48 do 71 mln zł (+47,9% r/r). Akcja „Możesz na nas polegać” potrwa do końca roku.
JN