Strefa Agenta28 listopada 2019

„Możesz na nas polegać” – nowa kampania wizerunkowa PZU

W porównaniu do poprzednich kampanii, kładących nacisk na rozwiązania produktowe i obsługowe, w najnowszej akcji promocyjnej PZU podkreśla pracę, jaką wykonują pracownicy Grupy, pozwalającą wywiązać się z obietnicy „Możesz na nas polegać”. Ubezpieczyciel mocno akcentuje, że to właśnie pracownicy są filarem firmy i dają klientom pewność, że dotrzyma ona danego słowa.

 

PZU często podkreślało w skierowanej do klientów komunikacji, że towarzyszy im na każdym etapie życia. Ubezpieczyciel chce pomagać podejmować odpowiedzialne decyzje już w momencie zakupu ubezpieczenia, a dzięki dobrze wyszkolonym doradcom klienci są w stanie lepiej zadbać o swoją przyszłość.  Stąd pomysł na spoty kampanii – przedstawienie wyrazistych i konkretnych postaci pracowników, niosących pomoc w trakcie różnego rodzaju zagrożeń. Ich przesłanie jest klarowne – PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać.

 

Liczby kampanii i wydatki reklamowe Grupy

Spoty (30” i 45”) będą emitowane w ogólnopolskich kanałach TV i VoD oraz w mediach społecznościowych. W ich produkcji wykorzystano autentyczny autobus PZU, pełniący funkcję mobilnego biura i mobilnego centrum obsługi szkód. Film kampanijny można obejrzeć na YT ubezpieczyciela: https://youtu.be/Y06ND4qH5lQ. Według serwisu Wirtualnemedia.pl, przez 9 miesięcy br. Grupa PZU przeznaczyła na reklamy 200 mln zł, o 22 mln zł (12%) więcej niż rok wcześniej. W samym trzecim kwartale wydatki reklamowe grupy zwiększyły się w skali roku z 48 do 71 mln zł (+47,9% r/r). Akcja „Możesz na nas polegać” potrwa do końca roku.

 

JN

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Strefa Agenta 29 czerwca 2016

Media o nas – Czerwiec 2016

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy