Superpolisa.pl – Placówka z komfortowym designem

W trosce o poczucie komfortu i zadowolenia odwiedzających nasze placówki klientów ze szczególną starannością postanowiliśmy zadbać o ich wygląd. Zastosowaliśmy

Bartłomiej Behnke Bartłomiej Behnke
Opublikowano: 30.09.2014, w kategorii:

W trosce o poczucie komfortu i zadowolenia odwiedzających nasze placówki klientów ze szczególną starannością postanowiliśmy zadbać o ich wygląd. Zastosowaliśmy nowoczesne rozwiązania aranżacyjne, które przekładają się na poprawę kontaktu ze sprzedawcą, a także na odczuwane w czasie wizyty poczucie komfortu. Efekty zmian zobaczyć możecie we wszystkich oddziałach i placówkach partnerskich Superpolisy.

Planując oddziały i placówki Superpolisa.pl chcieliśmy przede wszystkim wyraźnie podkreślić znaczenie doradcy w oczach klienta. Najważniejszym celem była organizacja przestrzeni w taki sposób, który zapewni wygodę, bezpieczeństwo danych osobowych, pozwalając w spokoju przestudiować otrzymaną ofertę i wybrać dla siebie najkorzystniejszą polisę. Dzięki temu obsługiwana przez nas osoba nie czuje się nieswojo. Przez to w Superpolisa.pl, agent postrzegany jest jako osoba godna zaufania.

Wybierając polisę usiądziesz z naszym doradcą przy specjalnie zaprojektowanym okrągłym lub półokrągłym biurku, by korzystając ze wspólnego monitora uzupełnić kwestionariusz, przeanalizować wszystkie przygotowane oferty, przyjrzeć się najkorzystniejsze rozwiązaniom i na końcu wydrukować polisę bezpośrednio z systemu. Doradca Superpolisy nie odgradza się od klienta, traktuje go po partnersku, podkreślając tym samym uczciwość i transparentność przeprowadzanych kalkulacji.

Co więcej lokale i stacjonarne oddziały Superpolisy muszą spełniać kilka funkcjonalnych wymogów. Podstawą jest podział przestrzeni na trzy strefy. Pierwsza z nich przeznaczona bezpośredniej obsłudze, to miejsce gdzie doradca prezentuje ofertę i dokonuje transakcji. Druga sfera dedykowana jest oczekującym. Przestrzeń wyposażona w ekspres do kawy i miejsce przeznaczone do zabaw dla dzieci, jest alternatywą dla monotonii stania w kolejce. Natomiast trzeci obszar obejmuje stanowisko komputerowe, przy którym można samodzielnie sprawdzić cenę i zakres potrzebnego ubezpieczenia. Oddzielenie od siebie stref funkcjonalnych zapewnia wygodę przebywającym w naszej placówce – gdy będziesz obsługiwany przez doradcę nie poczujesz presji ze strony kolejnych osób, które oczekują na swoją kolej w komfortowych warunkach.

Znaczenie i skuteczność przemyślanego designu potwierdza badanie przeprowadzone na grupie blisko tysiąca osób. Losowo wybrani klienci Superpolisy aż 79% przypadków to osoby, które z oferty naszej firmy skorzystały po raz pierwszy. Zapytani, w jaki sposób trafili do placówki, w 35% przypadków odpowiadali, że ich wzrok przykuł wygląd oddziału i dlatego zdecydowali się wejść do środka.

Adresy naszych placówek znajdziecie na stronie www.superpolisa.pl/placowki/

 

 

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

„Gdzieniegdzie widać podwyżki” – Gazeta Ubezpieczeniowa

„Gdzieniegdzie widać podwyżki” – Gazeta Ubezpieczeniowa

Nie dla Rzecznika Finansowego

Nie dla Rzecznika Finansowego

Jedna składka za OC na całej UE

Jedna składka za OC na całej UE