Blog Ubezpieczeniowy30 września 2014

Superpolisa.pl – Placówka z komfortowym designem

W trosce o poczucie komfortu i zadowolenia odwiedzających nasze placówki klientów ze szczególną starannością postanowiliśmy zadbać o ich wygląd. Zastosowaliśmy nowoczesne rozwiązania aranżacyjne, które przekładają się na poprawę kontaktu ze sprzedawcą, a także na odczuwane w czasie wizyty poczucie komfortu. Efekty zmian zobaczyć możecie we wszystkich oddziałach i placówkach partnerskich Superpolisy.

Planując oddziały i placówki Superpolisa.pl chcieliśmy przede wszystkim wyraźnie podkreślić znaczenie doradcy w oczach klienta. Najważniejszym celem była organizacja przestrzeni w taki sposób, który zapewni wygodę, bezpieczeństwo danych osobowych, pozwalając w spokoju przestudiować otrzymaną ofertę i wybrać dla siebie najkorzystniejszą polisę. Dzięki temu obsługiwana przez nas osoba nie czuje się nieswojo. Przez to w Superpolisa.pl, agent postrzegany jest jako osoba godna zaufania.

Wybierając polisę usiądziesz z naszym doradcą przy specjalnie zaprojektowanym okrągłym lub półokrągłym biurku, by korzystając ze wspólnego monitora uzupełnić kwestionariusz, przeanalizować wszystkie przygotowane oferty, przyjrzeć się najkorzystniejsze rozwiązaniom i na końcu wydrukować polisę bezpośrednio z systemu. Doradca Superpolisy nie odgradza się od klienta, traktuje go po partnersku, podkreślając tym samym uczciwość i transparentność przeprowadzanych kalkulacji.

Co więcej lokale i stacjonarne oddziały Superpolisy muszą spełniać kilka funkcjonalnych wymogów. Podstawą jest podział przestrzeni na trzy strefy. Pierwsza z nich przeznaczona bezpośredniej obsłudze, to miejsce gdzie doradca prezentuje ofertę i dokonuje transakcji. Druga sfera dedykowana jest oczekującym. Przestrzeń wyposażona w ekspres do kawy i miejsce przeznaczone do zabaw dla dzieci, jest alternatywą dla monotonii stania w kolejce. Natomiast trzeci obszar obejmuje stanowisko komputerowe, przy którym można samodzielnie sprawdzić cenę i zakres potrzebnego ubezpieczenia. Oddzielenie od siebie stref funkcjonalnych zapewnia wygodę przebywającym w naszej placówce – gdy będziesz obsługiwany przez doradcę nie poczujesz presji ze strony kolejnych osób, które oczekują na swoją kolej w komfortowych warunkach.

Znaczenie i skuteczność przemyślanego designu potwierdza badanie przeprowadzone na grupie blisko tysiąca osób. Losowo wybrani klienci Superpolisy aż 79% przypadków to osoby, które z oferty naszej firmy skorzystały po raz pierwszy. Zapytani, w jaki sposób trafili do placówki, w 35% przypadków odpowiadali, że ich wzrok przykuł wygląd oddziału i dlatego zdecydowali się wejść do środka.

Adresy naszych placówek znajdziecie na stronie www.superpolisa.pl/placowki/

 

 

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Blog Ubezpieczeniowy 27 listopada 2015

Jaki jest średni koszt autocasco?

Czytaj dalej
Blog Ubezpieczeniowy 31 sierpnia 2017

Sierpień pod znakiem nawałnic

Czytaj dalej
Blog Ubezpieczeniowy 15 stycznia 2015

Ubezpieczenie w podróży

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy