PZU i Gothaer nagrodzone za jakość obsługi

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 26.03.2018, w kategorii:

Wśród laureatów rankingu „Instytucja Roku”, przeprowadzonego przez portal mojebankowanie.pl, znalazły się PZU i Gothaer. PZU Życie zajął pierwsze miejsce w ubezpieczeniowej części rankingu, zwyciężając w kategoriach „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. W tej ostatniej wysoko uplasował się również Gothaer TU.

Ranking ma na celu promowanie i wyróżnianie proklienckich firm, zapewniających rozwiązania przyjazne z punktu widzenia klientów. U podstaw tego założenia leży maksyma „jakość pamięta się dłużej niż cenę”. Twórcy rankingu stawiają na poprawę jakości obsługi klienta oraz rozpowszechnianie związanych z nią najlepszych praktyk.

Badanie składało się z 6 głównych bloków odzwierciedlających proces sprzedaży produktów w placówce. By zbadać „Najlepszą jakość obsługi w placówce” eksperci odwiedzili w 2017 roku łącznie prawie 1000 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. W kategorii „Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu” eksperci mojebankowanie.pl przeprowadzili ponad 1600 rozmów telefonicznych oraz przesłali poprzez formularze kontaktowe ponad 1600 zapytań e-mailowych

Dla PZU Życie to już trzecia taka nagroda z rzędu. Tytuł „Instytucji Roku 2017” oraz statuetkę w kategorii.

 

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Ergo Hestia uczy dzieci o ubezpieczeniach

Ergo Hestia uczy dzieci o ubezpieczeniach

Pokemony nie zapłacą za naprawę – Dziennik Wschodni

Pokemony nie zapłacą za naprawę – Dziennik Wschodni

W 2016 roku wzrosną kary za brak OC

W 2016 roku wzrosną kary za brak OC