Aktualności26 marca 2018

PZU i Gothaer nagrodzone za jakość obsługi

Wśród laureatów rankingu „Instytucja Roku”, przeprowadzonego przez portal mojebankowanie.pl, znalazły się PZU i Gothaer. PZU Życie zajął pierwsze miejsce w ubezpieczeniowej części rankingu, zwyciężając w kategoriach „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. W tej ostatniej wysoko uplasował się również Gothaer TU.

Ranking ma na celu promowanie i wyróżnianie proklienckich firm, zapewniających rozwiązania przyjazne z punktu widzenia klientów. U podstaw tego założenia leży maksyma „jakość pamięta się dłużej niż cenę”. Twórcy rankingu stawiają na poprawę jakości obsługi klienta oraz rozpowszechnianie związanych z nią najlepszych praktyk.

Badanie składało się z 6 głównych bloków odzwierciedlających proces sprzedaży produktów w placówce. By zbadać „Najlepszą jakość obsługi w placówce” eksperci odwiedzili w 2017 roku łącznie prawie 1000 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. W kategorii „Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu” eksperci mojebankowanie.pl przeprowadzili ponad 1600 rozmów telefonicznych oraz przesłali poprzez formularze kontaktowe ponad 1600 zapytań e-mailowych

Dla PZU Życie to już trzecia taka nagroda z rzędu. Tytuł „Instytucji Roku 2017” oraz statuetkę w kategorii.

 

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 14 marca 2018

Generali robotyzuje obsługę

Czytaj dalej
Aktualności 21 grudnia 2017

Grudzień 2017

Czytaj dalej
Aktualności 27 czerwca 2019

Ergo Hestia mocno stawia na życie

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę