PZU: Mobilny serwis do zgłaszania szkód
PZU uruchomił mobilny serwis zgloszenie.pzu.pl. Największy polski ubezpieczyciel zapewnia, że narzędzie to pozwoli klientom na zgłaszanie szkód komunikacyjnych i majątkowych w ciągu zaledwie 5 minut, po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań.
Przed uruchomieniem serwisu PZU pytał klientów, jak ich zdaniem powinna wyglądać idealna likwidacja szkód. Do najczęstszych odpowiedzi należały takie określenia jak niestresująca, bez skomplikowanych pytań i trudnych procedur. PZU wziął pod uwagę te oczekiwania i stworzył w pełni mobilny serwis do zgłaszania szkód zgloszenie.pzu.pl. Jak mówi Roman Pałac, prezes PZU Życie, to zupełnie nowa jakość na polskim rynku ubezpieczeniowym.
System jest przyjazny i nieskomplikowany, dostosowany do nowoczesnego stylu życia Polaków, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę. Rejestracja szkody jest tu prosta i intuicyjna, a formalności ograniczone do niezbędnego minimum. Przykładowo, klient nie musi podawać danych, które już są w systemie informatycznym ubezpieczyciela.
Odważnym posunięciem towarzystwa jest wdrożenie rozwiązania, w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin. Po kilku minutach od rejestracji otrzymuje propozycję odszkodowania i jeśli się na nią zgodzi, pieniądze trafiają na jego konto. PZU zapowiedział również udostępnienie możliwości zgłaszania urazów, urodzeń oraz innych zdarzeń medycznych. Ma to nastąpić w najbliższych miesiącach.
WT