PZU partnerem Game Music Festival
Największy polski ubezpieczyciel został parterem Game Music Festival – największej na świecie imprezy poświęconej muzyce i dźwiękowi w grach komputerowych. PZU już po raz kolejny został partnerem wydarzenia, które zgromadziło ponad 5 tysięcy melomanów.
18 i 19 października w Narodowym Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu odbyły się trzy koncerty, w trakcie których kilkuset artystów zabrało gości w podróż po muzycznym świecie gier komputerowych. Zgromadzeni fani mogli usłyszeć utwory z tak ponadczasowych serii jak Hitman czy Assasin’s Creed. Wrażeniom muzycznym towarzyszyły wrażenia z bliskich spotkań z twórcami muzyki – goście mogli uczestniczyć w warsztatach, wykładach i spotkaniach z kompozytorami.
Jak powiedział Damian Ziąber, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Grupy PZU, „kultura i sztuka wpływa na długość naszego życia. Osoby, które regularnie uczęszczają na koncerty, żyją statystycznie dłużej”. Grupa PZU o tym wie, dlatego wspiera Game Music Festival już od pierwszej jego edycji. Jest to część działań wpisujących się w strategię Grupy – #10latdluzej.
AW