PZU zdobyło europejską nagrodę EFMA za obsługę głuchych i niedosłyszących klientów

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 09.07.2018, w kategorii:

Rewolucyjny sposób obsługi głuchych i niedosłyszących klientów w PZU zyskał uznanie międzynarodowej społeczności. Podczas uroczystej gali w Paryżu (12 czerwca 2018 r.) przedstawiciele PZU odebrali nagrodę Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards w kategorii „Customer Experience & Engagement”.

PZU, jako pierwsza instytucja finansowa w Europie, uruchomiła w 2017 roku trójstronne połączenia wideo przez Internet z konsultantem w języku migowym. W trosce o komfort 50 tysięcy Polaków posługujących się językiem migowym PZU już w listopadzie 2015 r. wprowadziło obsługę klientów w Polskim Języku Migowym. Początkowo była dostępna tylko w wybranych oddziałach firmy. W grudniu ub. roku PZU, we współpracy z polskim startupem Migam, wprowadził usługę umożliwiającą klientom głuchym i niedosłyszącym jednoczesne połączenie wideo przez internet z tłumaczem języka migowego oraz specjalistą PZU. Dzięki połączeniu online, klient może załatwić swoje sprawy lub uzyskać niezbędną pomoc i informacje nie wychodząc nawet z domu. Z konsultantem można połączyć się na stronie https://www.pzu.pl/obsluga-i-pomoc/kontakt. Wystarczy mieć komputer lub urządzenie mobilne z kamerką internetową oraz dostęp do Internetu. 

Korzystając z usług tłumaczy języka migowego PZU zapewnia profesjonalną jakość tłumaczenia i redukuje ryzyko nieporozumień. Klienci mogą załatwić niemal każdą swoją sprawę i uzyskać informacje w sposób dyskretny, bez wychodzenia z domu i angażowania innych osób.

Nagrody EFMA-Accenture Innovation in Insurance Awards to wyróżnienie dla najbardziej innowacyjnych projektów w sektorze ubezpieczeniowym, które wykorzystują nowe technologie i są odpowiedzią na największe wyzwania ery cyfrowej. Zwycięstwo PZU jest dużym osiągnięciem –  rywalizacja była bardzo zacięta. Do konkursu zgłoszono ponad 320 innowacji z 237 instytucji finansowych z 45 krajów.

European Financial Management Association (EFMA) to organizacja, która zrzesza 3300 banków i ubezpieczycieli z ponad 130 krajów, oferując im dostęp do najbardziej innowacyjnych rozwiązań w branży finansowej.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

OC znów rentowne

OC znów rentowne

„AC a szkoda powstała na torze” – Gazeta Ubezpieczeniowa

„AC a szkoda powstała na torze” – Gazeta Ubezpieczeniowa

Jak polisy wspomagają w paradach?

Jak polisy wspomagają w paradach?