Strategia PZU 3.0
2015-01-30
Z nowej strategii ogłoszonej przez największego polskiego ubezpieczyciela wynika, że Grupa PZU osiągnie pozycję lidera we wszystkich kluczowych biznesowo obszarach: ubezpieczeniach, inwestycjach i prywatnej opiece medycznej. Strategia PZU 3.0 wyznacza cele na lata 2015-2020. Dzięki założeniom poprzedniego programu firmie udało się zwiększyć swoje znaczenie na arenie międzynarodowej i tym samym stworzyć solidne fundamenty do dalszego rozwoju, doskonale przygotowując się do wkroczenia w nowy wymiar biznesu.
Przez kolejne pięć lat w branży ubezpieczeniowej PZU zamierza pozostać niekwestionowanym liderem wyznaczającym standardy dla rynku. Będzie to możliwe m.in. dzięki najlepszemu w kraju systemowi likwidacji szkód, jasnym i klarownym produktom oraz innowacyjnym rozwiązaniom z wykorzystaniem nowych technologii. Kluczowym celem działań jest stworzenie ekosystemu budującego lojalność oraz zwiększającego zaangażowanie klientów.
Grupa zakłada, że motorem napędowym będą dwie najpopularniejsze marki – PZU i LINK4. Wspierając ich dalszy rozwój stworzono strategię komplementarnych brandów odpowiadających na potrzeby klientów o różnych profilach. Przy czym utrzymana zostanie niezależność i elastyczność organizacyjna LINK4. Strategia Grupy PZU zakłada także kontynuowanie rozwoju na rynkach międzynarodowych oraz pełne wdrożenie cyfrowego modelu operacyjnego.
DW