Superpolisa zaprasza agentów do współpracy

Od początku września do końca października potrwa telewizyjna kampania reklamowa zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń Superpolisy. Celem firmy jest

Sylwia Woźniak Sylwia Woźniak
Opublikowano: 01.09.2014, w kategorii:

Od początku września do końca października potrwa telewizyjna kampania reklamowa zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń Superpolisy. Celem firmy jest zaproszenie agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej.

 

W ramach kampanii od 1 września do 31 października emitowany będzie 15-sekundowy spot, którego bohaterem jest brand hero Superpolisy – pies Spox. Dynamiczną animacją i hasłem przewodnim „Superpolisa zaprasza do współpracy najlepszych Agentów” firma chce przyciągnąć uwagę potencjalnych partnerów biznesowych. Przekaz kierowany jest przede wszystkim do agentów ubezpieczeniowych, gotowych samodzielnie prowadzić działalność w oparciu o ogólnopolski system franczyzowy lub partnerski, jak również na zasadach niezależnego doradcy. Obecnie multiagencja ma podpisanych ok. 300 umów partnerskich i współpracuje z ponad 500 doradcami.

 

  • W kampanii zdecydowaliśmy się na przekaz B2B, ponieważ chcemy być postrzegani jako dynamicznie rosnąca i nowoczesna sieć sprzedaży ubezpieczeń, której celem jest ciągły rozwój. Uda nam się zrealizować to założenie, jeśli we współpracę z nami zaangażują się profesjonalni partnerzy biznesowi. Staramy się przekonywać ich do siebie zarówno w działaniach marketingowych, ale także oferując im atrakcyjne warunki startu, np. dając 10 tys. zł dofinansowania na otwarcie własnej placówki franczyzowej – mówi Jakub Nowiński z Superpolisy.

 

Zakontraktowana na wrzesień i październik kampania opiera się na codziennej emisji w dwóch blokach Telewizji Polsat: w Poranku z Polsat News (wyświetlanym równolegle także na głównej antenie Polsatu) oraz w późniejszych godzinach w Polsat News i Polsat News 2. Za kreację odpowiada agencja Chimney. Planowanie i zakup mediów firma przeprowadziła we własnym zakresie.

 

Obecna kampania nie jest pierwszą telewizyjną promocją Superpolisy. W okresie od czerwca do sierpnia prowadziła kampanię związaną ze swoją ofertą produktową, aktualnie angażuje się w sponsoring Formuły 1, pojawia się również jako jeden z partnerów Paszportu Korzyści Polsatu.

 

Najnowszy spot reklamowy dostępny jest na oficjalnym kanale YouTube „Superpolisa.pl”:

 

Inne spoty firmy:

https://www.youtube.com/channel/UCzxG05v3nATxJ9CBObdzOCw

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Jak wybrać ubezpieczenie podróżne?

Jak wybrać ubezpieczenie podróżne?

Polisa szyta na miarę dla turysty

Polisa szyta na miarę dla turysty

Zyski ubezpieczycieli spadają

Zyski ubezpieczycieli spadają