Świąteczna promocja PZU

Pierwsza część kampanii ubezpieczyciela będzie trwała do 31 grudnia tego roku.

Dominika Woźniak Dominika Woźniak
Opublikowano: 08.12.2015, w kategorii:

6 grudnia ruszyła świąteczna akcja PZU pod tytułem „Niestraszki w pakiecie”. Kampania inauguruje otwarcie edukacyjnej platformy ubezpieczyciela, która będzie rozwijana w roku 2016.

 

Bohaterami akcji PZU jest pięć postaci Niestraszków, które mają zaznajomić dzieci z zasadami bezpieczeństwa. Poza świątecznym spotem telewizyjnym, interaktywną zabawą na portalu stworzonym przez ubezpieczyciela, oraz tematycznymi audobook’ami, można wziąć również udział w kreatywnym konkursie tworzenia Niestraszków i wygrać maskotkę jednego z bohaterów kampanii.

 

Komunikacja skierowana jest również do dorosłych i ma na calu wesprzeć zimową sprzedaż OC i AC, ale również promować ubezpieczenie szyb. Każdy klient który w okresie objętym promocją nabędzie pakiet Auto Szyby, w prezencie otrzyma od PZU maskotkę Niestraszka.

 

Dzięki stworzeniu platformy edukacyjnej z Niestraszkami przełamujemy schematyczny model wynagradzania klientów nieciekawymi gadżetami. Co ważne, to nie tylko zwykłe zabawki, ale przede wszystkim personifikacja konkretnych produktów. Z drugiej strony w komunikacji dla dzieci pełnią one misję edukacyjną – uczą zasad bezpieczeństwa wykorzystując elementy zabawy– mówi Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Grupy PZU.

 

Pierwsza część kampanii ubezpieczyciela będzie trwała do 31 grudnia tego roku. Obejmie ona spot telewizyjny oraz działania w internecie.

 

DW

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

wrzesień 2014

wrzesień 2014

Wzrost cen polisy OC

Wzrost cen polisy OC

„Ochrona przed niespodziankami” – Rzeczpospolita

„Ochrona przed niespodziankami” – Rzeczpospolita