Towarzystwo Ubezpieczeń Proama
Proama – marka, której zaufał milion klientów
Od momentu powstania towarzystwa ubezpieczeń Proama minęły zaledwie trzy lata. W tym czasie firma zyskała zaufanie miliona klientów.
Historia firmy zaczęła się od przysłowiowej białej kartki, by po trzech miesiącach zaproponować klientom kompletną strategię wraz z produktami, kanałami sprzedaży i komunikacją marketingową.
– Wówczas nie spodziewaliśmy się, że już po 3 latach nasze ubezpieczenie będzie posiadało aż milion osób. Dziękuję każdemu klientowi za zaufanie – przyznaje Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny w Proama.
Działalność towarzystwa ubezpieczeniowego rozpoczęła się od ubezpieczeń komunikacyjnych – OC i AC, obudowanych w pakiet dodatkowych produktów takich jak Super Assistance i NNW. Spośród dostępnych na rynku ofert ubezpieczeń Proama wyróżniła się najwyższą na rynku zniżka na AC i OC dedykowaną bezszkodowym kierowcom. Dzięki czemu tylko w pierwszym miesiącu działalności sprzedanych zostało 6 tys. polis.
Obecnie oferta towarzystwa jest jeszcze bogatsza. Proama udostępnia również kompleksowe ubezpieczenia mieszkaniowe, osobowe oraz dla małych i średnich firm. Jednym z wyznaczników strategii Proamy jest właśnie multiproduktowość i multikanałowość
DW