Aktualności24 kwietnia 2015

Towarzystwo Ubezpieczeń Proama

Proama – marka, której zaufał milion klientów

Od momentu powstania towarzystwa ubezpieczeń Proama minęły zaledwie trzy lata. W tym czasie firma zyskała zaufanie miliona klientów.

Historia firmy zaczęła się od przysłowiowej białej kartki, by po trzech miesiącach zaproponować klientom kompletną strategię wraz z produktami, kanałami sprzedaży i komunikacją marketingową.

Wówczas nie spodziewaliśmy się, że już po 3 latach nasze ubezpieczenie będzie posiadało aż milion osób. Dziękuję każdemu klientowi za zaufanie – przyznaje Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny w Proama.

Działalność towarzystwa ubezpieczeniowego rozpoczęła się od ubezpieczeń komunikacyjnych – OC i AC, obudowanych w pakiet dodatkowych produktów takich jak Super Assistance i NNW. Spośród dostępnych na rynku ofert ubezpieczeń Proama wyróżniła się najwyższą na rynku zniżka na AC i OC dedykowaną bezszkodowym kierowcom. Dzięki czemu tylko w pierwszym miesiącu działalności sprzedanych zostało 6 tys. polis.

21330455_m
fot. Zadowoleni Klienci

Obecnie oferta towarzystwa jest jeszcze bogatsza. Proama udostępnia również kompleksowe ubezpieczenia mieszkaniowe, osobowe oraz dla małych i średnich firm. Jednym z wyznaczników strategii Proamy jest właśnie multiproduktowość i multikanałowość

 

DW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 30 października 2019

Młody kierowca, droga polisa

Czytaj dalej
Aktualności 30 czerwca 2017

Polisa szyta na miarę dla turysty

Czytaj dalej
Aktualności 23 maja 2016

Mówi się w branży…

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę