UNIQA Polska na Facebooku

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 04.06.2019, w kategorii:

UNIQUA Polska utworzyła profil na Facebooku. Firmowy fanpage ma za zadanie poprawienie jakości obsługi klientów, do czego przyczynić się m.in.  czatbot w aplikacji Messenger, który przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu odpowiada na pytania klientów i pomaga w rozwiązywaniu problemów.

Czatboty, dzięki wykorzystywanym mechanizmom automatyzacji, gwarantują dużą skuteczność w rozwiązywaniu mniej skomplikowanych spraw. Ubezpieczyciel sprawdził to, wprowadzając kilka miesięcy temu system cyklicznego wysyłania SMS-ów i maili z informacjami o statusie szkody. Regularne informowanie o aktualnej sytuacji zmniejszyło liczbę kontaktów i interwencji ze strony klientów.

Profil w serwisie to kolejny element strategii ubezpieczyciela, która ma na celu udoskonalenie procesów systemu obsługi klientów.  Czatbot w Messegerze, upraszczanie formularzy kontaktowych na stronie internetowej, ulepszony system likwidacyjny czy stała poprawa infolinii to ulepszenia, które od dłuższego czasu przyczyniają się do ułatwiania współpracy między firmą UNIQUA a jej klientami.

Obecność na Facebooku ma też wspomagać firmę w działaniach marketingowych, poprzez, m.in. promowanie głównego przesłania marki: Ciesz się życiem oraz jej misji: Żyjmy bezpieczniej, lepiej, dłużej.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Pierwsze rozstrzygnięcia na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych

Pierwsze rozstrzygnięcia na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych

Spotkajmy się na Targach Franczyzowych w Warszawie

Spotkajmy się na Targach Franczyzowych w Warszawie

Odszkodowania kosztorysowe bez VAT zatrzymają wzrost cen OC?

Odszkodowania kosztorysowe bez VAT zatrzymają wzrost cen OC?