W Tarnowie ubezpieczenia wchodzą do galerii handlowych
Z przeprowadzonego w pierwszej połowie 2014 roku badania SMG/KRC Millward Brown wynika, że dla 61% Polaków centrum handlowe jest interesującą alternatywą dla centrum miasta, w rezultacie czego już ponad 32% osób odwiedza je w innym celu niż tradycyjne zakupy. Jak widać galerie handlowe utrwalają swój wizerunek miejsc, w których można załatwić niemal wszystkie najważniejsze sprawy – od kupna wszystkich potrzebnych produktów (m.in. spożywczych czy odzieżowych, ale też bardziej skomplikowanych finansowych, jak bankowe czy ubezpieczeniowe), przez spotkanie w kawiarni ze znajomymi, po wizytę u fryzjera czy na siłowni.
– Zdajemy sobie sprawę, że galerie handlowe stały się bardzo ważnym miejscem również dla mieszkańców Tarnowa i dlatego wybierając lokalizację dla naszego oddziału nie zdecydowaliśmy się na placówkę w lokalu znajdującym się przy ulicy, lecz na tzw. wyspę w CH Max. Z doświadczenia wiemy, że klienci centrów handlowych cenią sobie dostęp do ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych na równi z dostępem do pozostałych sklepów – mówi Dariusz Daraż z multiagencji ubezpieczeniowej www./.
Na tarnowskim rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego otwarcie placówki w centrum handlowym to nowość, być może również początek trendu. Dotychczas firmy sprzedające ubezpieczenia preferowały działalność w punktach zlokalizowanych na osiedlach i obrzeżach miasta. W oddziale Superpolisy klienci mogą wraz z doradcą bezpłatnie porównać oferty kilkunastu działających na polskim rynku towarzystw i kupić sprzedawane przez nich ubezpieczenia komunikacyjne, turystyczne, mieszkania czy domu, a także zdrowia i życia.
W przypadku wykorzystania materiału we fragmencie lub całości prosimy o powołanie się na źródło www./, a w razie pytań lub wątpliwości kontakt do pr@/.