Aktualności14 marca 2018

Generali robotyzuje obsługę

Generali rozpoczęło automatyzację w obszarze likwidacji szkód. To kolejny etap robotyzacji masowych procesów ubezpieczyciela, po dotychczasowym zautomatyzowaniu procesu opłacania polis ubezpieczeniowych.

W oparciu o technologię Robotics Process Automation (RPA) Generali zautomatyzowało proces opłacania polis, obejmujący wolumen kilkuset tysięcy płatności miesięcznie. Obecnie jest on automatyczny: po opłaceniu przez klienta składki ubezpieczeniowej następuje automatyczna wymiana danych między Generali a bankiem, a płatności zostają natychmiast zaczytane do systemów ubezpieczyciela, niezależnie od pory.

Jak mówi Maciej Fedyna, członek zarządu Generali TU, robotyzacja pozwoli na uwolnienie potencjału pracowników od czynności czysto manualnych i pozwoli im się skupić na merytorycznych aspektach pracy. Ubezpieczyciel zapewnia, że na wprowadzanych przez niego technologicznych zmianach skorzystają również agenci i klienci. Ci pierwsi, dzięki przyspieszeniu procesu opłacania polis, będą jeszcze szybciej otrzymywali prowizje. W przypadku klientów polisy będą opłacane szybciej, a ryzyko pomyłek zmniejszy się.

Generali wdrożyło również boty, które samodzielnie rejestrują i wspierają obsługę prostych szkód. Dzięki automatyzacji tego obszaru skróci się niezbędny do wypłaty świadczenia czas likwidacji oraz poprawi się efektywność procesów. Generali planuje już kolejne robotyzacje w obszarze szkód.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 30 października 2019

Polisa OC. To może pomóc obniżyć cenę

Czytaj dalej
Aktualności 20 stycznia 2015

EKUZ nie wystarczy

Czytaj dalej
Aktualności 22 grudnia 2017

Ubezpieczenie na Boże Narodzenie

Czytaj dalej
Aktualności 28 września 2018

Liczby mówią, że wpływy z OC rosną

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę