Stłuczka? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela
Polska Izba Ubezpieczeń z początkiem czerwca rozpoczęła kampanię informacyjną, w której ubezpieczyciele będą wspólnie promować bezpośrednią likwidację szkód. Prosty przekaz reklamy – „Stłuczka? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela” ma wpłynąć na upowszechnienie wiedzy o BLS i kierować odbiorców zgodnie z założeniami systemu wprost do firm, w których mają wykupione ubezpieczenie OC samochodu.
Bezpośrednia Likwidacja Szkód to największa zmiana na rynku ubezpieczeń w ostatnich latach. Dzięki nowej usłudze poszkodowany w kolizji drogowej zgłosi szkodę bezpośrednio do swojego ubezpieczyciela, a nie – jak było to do tej pory – do ubezpieczyciela sprawcy. Z punktu widzenia kierowców to kluczowa zmiana. Choć BLS cieszy się coraz większą popularnością, nadal system ten nie jest powszechnie kojarzony wśród osób posiadających ubezpieczenie OC. Zmienić to ma kreatywna kampania reklamowa przygotowana na zlecenie PIU.
– Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania – jesteś poszkodowanym w stłuczce? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela – mówi Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń. – Kampania odnosi się do bliskich nam skojarzeń. Tak jak chcąc się napić kawy w dobrym towarzystwie, dzwonimy do swoich przyjaciół, tak biorąc udział w stłuczce, zadzwonimy teraz do swojego ubezpieczyciela. Za pośrednictwem kampanii chcemy poinformować kierowców o przygotowanym dla nich ułatwieniu oraz zbudować świadomość korzyści jakie ono niesie – dodaje prezes zarządu PIU.
Kampania informacyjna obejmie głównie promocję w Internecie, a wspierać ją będą spoty radiowe.