Aktualności27 grudnia 2019

Allianz: Asystent szkody ułatwi likwidację z AC

Asystent Szkody to nowo wprowadzona funkcjonalność, dostępna dla klientów Allianz. Dzięki niej można w łatwy sposób przejść przez wszystkie kroki związane z likwidacją szkody AC. Od momentu samego zgłoszenia, poprzez informację o odbiorze auta z warsztatu, na ocenie całego procesu kończąc.

Asystent Szkody to mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwi klientom kontrolę nad procesem likwidacyjnym. Dzięki temu rozwiązaniu klient ma stałą kontrolę nad procesem likwidacji, bez konieczności logowania, a dodatkowo przy istotnych zmianach w szkodzie informowany jest o tym za pośrednictwem e-maila lub SMS-a. Cały proces podzielono na cztery kroki:

  • zgłoszenie – klient otrzymuje potwierdzenie rejestracji szkody, jej numer oraz informacje o kolejnych krokach postępowania,
  • wycena – Allianz przekazuje informacje o swojej odpowiedzialności, wycenę szkody oraz prośbę o dostarczenie ewentualnych brakujących dokumentów,
  • naprawa – na tym etapie zakres udostępnionych informacji uzależniony jest od wybranej przez klienta ścieżki likwidacji szkody; najszerszy zakres informacji będzie dostępny w przypadku wyboru przez klienta serwisu współpracującego z Allianz – klient będzie wówczas widział adres oraz dane kontaktowe serwisu, otrzyma też informacje, gdy jego auto będzie gotowe do odbioru po naprawie,
  • ocena – klient na zakończenie likwidacji szkody będzie mógł ocenić cały proces; dodatkowo możliwa będzie również ocena serwisu odpowiedzialnego za naprawę – uzyskane dane pozwolą na bieżącą analizę informacji zwrotnych od klientów i jednoczesne wdrażanie koniecznych zmian.

AW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę