Grupa MAK i Superpolisa Ubezpieczenia mecenasem Teatru 6. piętro

Jakub Nowiński Jakub Nowiński
Opublikowano: 27.04.2017, w kategorii:

Z dumą informujemy, że Grupa MAK i Superpolisa Ubezpieczenia objęły mecenatem warszawski Teatr 6. piętro i tym samym dołączyły do grona przedstawicieli świata biznesu, którzy patronują instytucji kultury i sztuki. Warto również dodać, że to kolejna w ostatnim czasie tego typu inicjatywa w branży ubezpieczeniowej, ale pierwsza z udziałem firm prowadzących działalność brokerską i multiagencyjną.

Inwestowanie w kulturę i sztukę, promocję i wsparcie artystów są jednym z ważnych obszarów z zakresu odpowiedzialnego biznesu. Szczególnie istotny jest mecenat nad „kulturą wysoką”, która bardzo często działa jedynie dzięki wsparciu świata biznesu. Mając tego świadomość, zdecydowaliśmy się na współpracę z Teatrem 6. piętro. Zawarta umowa ma na celu wsparcie jego bieżącej działalności przez co najmniej 3 lata.

Na objęcie mecenatem kierowanego przez Michała Żebrowskiego i Eugeniusza Korina teatru zdecydowaliśmy się, ponieważ cenimy jego dotychczasowy dorobek. Jako nowy mecenas instytucji mamy nadzieję przyczynić się do jej dalszego rozwoju opartego o jak najwyższy poziom artystyczny spektakli.

Teatr 6. piętro

Prowokować do myślenia, nie nudząc. Wzruszać, nie wpadając w ckliwość. Bawić, nie błaznując – tak brzmi credo założonego w 2010 roku przez Michała Żebrowskiego i Eugeniusza Korina Teatru 6. Piętro. Od początku funkcjonowania cieszy się on popularnością widzów. Wysoki poziom artystyczny spektakli zapewnia zaangażowanie w jego działalność czołowych aktorek, aktorów i reżyserów teatralnych. Prezentowane na scenie Teatru 6. piętro sztuki stawiają na obustronnie inspirujący dialog z widzami wokół uniwersalnych treści, zawartych w klasyce dawnego i współczesnego dramatu. Wśród pozycji repertuarowych teatru znajdują się obecnie m.in. „Wujaszek Wania, „Ożenek”, „Bóg Mordu”, „Miłość w Saybrook” czy „Polityka”.

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

10 porad. Jak sprzedawać polisy na życie…

10 porad. Jak sprzedawać polisy na życie…

Mówi się w branży…

Mówi się w branży…

Na stoku karta z NFZ nie wystarcza

Na stoku karta z NFZ nie wystarcza