Aviva: wiem, czym oddycham
Trwa kampania telewizyjna Avivy, która jest elementem prowadzonej od początku miesiąca akcji „Wiem, czym oddycham”. Zadaniem kampanii jest kształtowanie świadomości, że smog szkodzi również w domu. Ubezpieczyciel zachęca do śledzenia jakości powietrza i proponuje rozwiązania chroniące zdrowie, a wśród nich m.in. domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenia życiowe Avivy.
27 października Aviva zorganizowała w Krakowie kolejne wydarzenie promujące akcję – AirRun, czyli bieg w maskach antysmogowych na dystansie 5 i 10 km dla tysiąca uczestników. Impreza cieszyła się dużą popularnością – lista została zamknięta w tydzień. Każdy uczestnik otrzymał pakiet startowy z maską antysmogową marki Cambridge.
Do 5 grudnia br. na stronie wiemczymoddycham.pl trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza. Od 1 października przedstawiciele społeczności lokalnych zgłosili ponad 1500 proponowanych lokalizacji czujników, w tym prawie 200 szkół. Zostaną one zamontowane w 100 miejscach, które zdobędą największe poparcie w głosowaniu internetowym. Dodatkowo 50 szkół podstawowych z największą liczbą głosów w skali kraju otrzyma wewnętrzne sensory jakości powietrza.
WT