AXA z Laurem dla kampanii „Masz moc ratowania życia”

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 10.04.2019, w kategorii:

Kampania społeczna AXA, która ma na celu edukację, obalanie mitów oraz promowanie gotowości do udzielania pierwszej pomocy medycznej, została uznana za najlepszą w 17. edycji największego w Polsce przeglądu CSR, raporcie: „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.

Towarzystwo ubezpieczeniowe w ramach swojej kampanii „Masz moc” we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych prowadziła w 2018 roku kampanię reklamową związaną z pierwszą pomocą. Oprócz reklamy telewizyjnej, przekaz został rozszerzony o media społecznościowe, a także informacje na stronach AXA oraz kampanię online.

W spocie reklamowym oraz serii filmów zamieszczonych na YouTube, w których wzięli udział pracownicy AXA pokazywano, że kilka prostych czynności wystarczy, by zwiększyć szansę uratowania życia o 70 proc. Na stronie internetowej maszmoc.pl znalazły się praktyczne porady oraz e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika. W ramach akcji przeszkolono do tej pory ponad połowę pracowników i współpracowników AXA.
Kampania AXA jest jedną z inicjatyw, przez które ubezpieczyciel wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Po nowym roku podwyżki OC kierowców nieuniknione?

Po nowym roku podwyżki OC kierowców nieuniknione?

PZU wchodzi na rynek Lloyd’s

PZU wchodzi na rynek Lloyd’s

„Jak dobrze wybrać polisy AC oraz OC” – Dziennik Łódzki

„Jak dobrze wybrać polisy AC oraz OC” – Dziennik Łódzki