AXA z Laurem dla kampanii „Masz moc ratowania życia”

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 10.04.2019, w kategorii:

Kampania społeczna AXA, która ma na celu edukację, obalanie mitów oraz promowanie gotowości do udzielania pierwszej pomocy medycznej, została uznana za najlepszą w 17. edycji największego w Polsce przeglądu CSR, raporcie: „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.

Towarzystwo ubezpieczeniowe w ramach swojej kampanii „Masz moc” we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych prowadziła w 2018 roku kampanię reklamową związaną z pierwszą pomocą. Oprócz reklamy telewizyjnej, przekaz został rozszerzony o media społecznościowe, a także informacje na stronach AXA oraz kampanię online.

W spocie reklamowym oraz serii filmów zamieszczonych na YouTube, w których wzięli udział pracownicy AXA pokazywano, że kilka prostych czynności wystarczy, by zwiększyć szansę uratowania życia o 70 proc. Na stronie internetowej maszmoc.pl znalazły się praktyczne porady oraz e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika. W ramach akcji przeszkolono do tej pory ponad połowę pracowników i współpracowników AXA.
Kampania AXA jest jedną z inicjatyw, przez które ubezpieczyciel wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Ubezpieczeni płacą za komunikacyjne wypadki sprzed lat

Ubezpieczeni płacą za komunikacyjne wypadki sprzed lat

O tym oprócz ubezpieczenia OC musi pamiętać właściciel auta

O tym oprócz ubezpieczenia OC musi pamiętać właściciel auta

2/3 kierowców ukaranych za brak polisy unika opłacenia należności

2/3 kierowców ukaranych za brak polisy unika opłacenia należności