Compensa: Likwidacja szkody przez aplikację
W 2018 r. w Polsce doszło do 31,4 tys. wypadków i 436 tys. kolizji.
Coraz częściej w postępowaniu po szkodzie wspomaga nas technologia. Niektóre firmy pozwalają poszkodowanym kierowcom na samodzielne zlikwidowanie szkody z OC. Obsługa zgłoszenia odbywa się bez udziału ubezpieczyciela.
Klienci Compensa TU mogą skorzystać z aplikacji, która umożliwia uzyskanie odszkodowania w najszybszym czasie. Proces od zgłoszenia do zlecenia można zrealizować w nieco ponad godzinę. To wygodne rozwiązanie ogranicza do minimum obieg dokumentów pomiędzy poszkodowanym a ubezpieczycielem.
Proces zgłaszania szkody wygląda następująco:
1. Klient po kontakcie w sprawie szkody otrzymuje SMS-a z odnośnikiem do aplikacji mobilnej.
2. Wpisuje numer konta do wypłaty, dodaje zdjęcia szkody oraz jej dokumentację.
3. Na wirtualnej makiecie zaznacza informacje o zdarzeniu.
4. Ubezpieczyciel na podstawie przesłanych danych ocenia wartość szkody i przekazuje poszkodowanemu proponowaną wycenę.
5. Jeżeli klient zgadza się na zaproponowana kwotę, sprawa zostaje zamknięta.
WT