ERGO Hestia: Klienci dobrze oceniają ERGO Hestia Pomoc 24
Klienci coraz chętniej korzystają z ERGO Hestia Pomoc 24 – kompleksowego wariantu naprawy uszkodzonego pojazdu – a oferowaną usługę oceniają niemal dwa razy lepiej, niż wynosi średnia dla pozostałych towarzystw – tak wynika z badania NPS (Net Promoter Score).
Z usługi mogą korzystać klienci indywidualni oraz zarządzający firmowymi flotami pojazdów. W 2017 roku już co trzeci poszkodowany skorzystał z takiej rekomendacji i przekazał ekspertom likwidację szkody w całości. Po decyzji klienta najdalej w ciągu godziny kontaktuje się z nim opiekun szkody i oprócz rekomendacji serwisu proponuje dodatkowe wsparcie, organizując pojazd zastępczy czy usługę holowania. Następnie pracownik serwisu kontaktuje się bezpośrednio z klientem i wspólnie uzgadniają dogodny termin naprawy oraz zakres wymaganych przez klienta usług dodatkowych.
Jak mówi Marcin Seklecki, dyrektor ds. Likwidacji Szkód Detalicznych w ERGO Hestii, klientom coraz częściej zależy na kompleksowej obsłudze. Wprowadzając usługę ERGO Hestia Pomoc 24 ubezpieczyciel przejmuje na siebie możliwie jak największą liczbę spraw, którymi dotychczas w przypadku uszkodzenia pojazdu musiał zajmować się klient. Cały proces nadzoruje i rozlicza ubezpieczyciel bez udziału klienta.
Rekomendowane serwisy przechodzą proces szczegółowej weryfikacji. Muszą zapewniać najwyższą jakość w zakresie obsługi i naprawy samochodu. W ramach współpracy na bieżąco monitorowany jest proces naprawy, a po jego zakończeniu poziom satysfakcji klientów z wykonanej usługi. Partnerami są najwyższej klasy warsztaty, gwarantujące szybką i profesjonalną naprawę samochodu.
MZ