Aktualności26 marca 2018

InterRisk stawia na ewolucję

Inter Risk ogłosił swoją nową strategię na lata 2018-2020. Jej dwa kluczowe pojęcia to partnerstwo i równowaga. Cel strategiczny to uzyskanie ponadrynkowego wzrostu. Ubezpieczyciel chce go osiągnąć dzięki szerokiemu zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań (m.in. technologicznych) oraz wzmocnieniu sektora detalicznego, zwłaszcza w niektórych segmentach produktowych.

Piotr Narloch, prezes InterRisk, podkreślił chęć budowania trwałych relacji opartych na równowadze między wszystkimi interesariuszami: ubezpieczycielem, akcjonariuszami, partnerami i klientami.

W realizacji strategicznych celów sprzedażowych jedną z kluczowych ról ma odgrywać dopasowanie produktów i usług do rzeczywistych oczekiwań klientów. Bardzo ważnym punktem nowej strategii będą produkty z wizytówkąwszystkie produkty ubezpieczeniowe InterRisk będą sygnowane nazwiskiem osoby, która jest za ten produkt odpowiedzialna. Istotnym projektem będzie również prototypowanie – każda innowacja ma zostać poprzedzona badaniem. Ubezpieczyciel postawi też na proste i czytelne warunki umów, jakość i kulturę procesu likwidacji oraz adekwatność cen. Ważną rolę w nowej strategii InterRisk odegra multikanałowość, w której poszczególne kanały będą się wzajemnie uzupełniały.

Celem ubezpieczyciela jest rozwój powyżej rynkowego tempa wzrostu mierzonego przypisem składki (szacowany na 8,3%). Od lat wysoką pozycję mają ubezpieczenia korporacyjne i specjalistyczne zakładu, teraz firma chce wzmocnić segment ubezpieczeń detalicznych: komunikacyjnych, zdrowotnych, MSP. Największy nacisk zostanie położony na know-how, nowoczesne systemy oceny ryzyka i systemy pricingowe oraz usprawnienie procesu likwidacji szkód.

W segmencie komunikacyjnym firma zamierza uzyskać wzrost w tempie 7% w skali roku, aż do osiągnięcia poziomu 338 mln zł zebranych składek w 2020 roku. Ubezpieczyciel zakłada również uzyskanie szybkiego tempa wzrostu w ubezpieczeniach majątkowych pozakomunikacyjnych oraz osobowych. W pierwszym z segmentów oczekiwany roczny wzrost to 8,9% (do 276 mln zł w 2020 r.), a w drugim – 10,2%, do 138 mln zł.

Towarzystwo chce również wzmocnić swoją pozycję w ubezpieczeniach prawnych oraz zdrowotnych, postrzeganych jako nisza potencjałowa. W biznesie zdrowotnym firma założyła osiągnięcie w 2020 roku przypisu składki na poziomie 59,7 mln zł (na koniec ub.r. wynik sprzedażowy w tym segmencie wyniósł 30 mln zł). W realizacji tego celu ma pomóc szereg działań, takich jak rozwinięcie oferty w zakresie teleopieki i telemedycyny, postawienie na nowe, proste produkty, rozwinięcie współpracy z placówkami medycznymi oraz stworzenie wyspecjalizowanych sił sprzedażowych.

 

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 27 października 2015

KNF podsumowało pierwsze półrocze 2015

Czytaj dalej
Aktualności 29 sierpnia 2018

Ubezpieczenie dla ucznia

Czytaj dalej
Aktualności 29 kwietnia 2019

MÓWI SIĘ W BRANŻY

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę