Aktualności18 stycznia 2016

Klienci lubią BLS

Z przeprowadzonych przez Liberty Ubezpieczenia badań wynika, że już co 3. kierowca jest świadomy, jak działa i na czym polega bezpośrednia likwidacja szkód (BLS). Jedynym problemem jest brak wiedzy posiadaczy aut związany z tym, czy w ofercie ubezpieczyciela, u którego wykupili polisę, istnieje tego typu usługa.

 

Jak informuje Rzeczpospolita, połowa uczestników przeprowadzonego przez ubezpieczyciela badania zadeklarowała, że w przypadku wystąpienia szkody wolałaby zlikwidować ją z OC we własnym towarzystwie ubezpieczeniowymOC w MTU z bezpośrednią likwidacją szkód, a nie w firmie sprawcy kolizji. Niestety, jak wynika z badania, jego respondenci rzadko orientują się, czy towarzystwo, w którym są ubezpieczeni oferuje BLS. Aż 67% ankietowanych przyznało się do niewiedzy w tym zakresie.

 

Liberty Ubezpieczenia podkreśla jednocześnie wysoki poziom zadowolenia kierowców, którzy mieli już okazję skorzystania z BLS-u (zadeklarowało je 80% respondentów). Na łamach Rzeczpospolitej Wojciech Groblewski, dyrektor likwidacji szkód w Liberty Ubezpieczenia, mówi, że klienci, którzy skorzystali z systemu BLS odnawiają polisę w ich towarzystwie o wiele częściej niż klienci bezszkodowi.

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę