Link4 Mama – nowa marka dla rodziców
Link4 rozpoczął sprzedaż nowej linii dla przyszłych i obecnych rodziców. Oferta Link4 Mama – taką nazwę nosi nowa linia – to nowoczesne ubezpieczenia, będące odpowiedzią na obawy i wyzwania, z którymi muszą mierzyć się rodzice. Ofertę zbudowano w oparciu o ważne dla firmy wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość o wartości rodzinne. Link4 Mama to pakiet produktów kierowanych zarówno do kobiet w ciąży, jak i rodziców, którzy już mają dzieci.
Nowa linia produktów z założenia ma pomóc kobietom przejść przez okres oczekiwania na dziecko i tuż po porodzie. W pakiecie Link4 Mama znajdziemy m.in. pomoc psychologa, położnej, dietetyka, prawnika. Ubezpieczenie zapewni organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarza w przypadku, gdy mama nagle zachoruje lub ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi. Dzieci ubezpieczone są z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno w szkole, jak i na zajęciach pozaszkolnych czy na wakacjach.
W nowej ofercie rodzice mają do wyboru dwa rodzaje pakietów, z których mogą skorzystać w całości lub sprofilować je wedle własnych potrzeb. W pierwszej opcji – Link4 Mama – klienci mogą skorzystać z NNW Mama (suma ubezpieczenia do 50 tys. zł) oraz OC w życiu prywatnym, które obejmuje szkody wyrządzone osobom trzecim zarówno przez mamę, jak i przez dzieci.
Druga opcja to pakiet Link4 Dziecko, który można dowolnie skonstruować, włączając do niego dowolną liczbę produktów w ofercie. Należą do nich NNW Dziecko (suma ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy, pakiet medyczny dla dziecka, w którym Link4 zapewnia organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc.
Kampania wystartowała w Dzień Matki, 26 maja. Jej ambasadorką została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i mama dwojga dzieci.
WT