„Mamy mają moc” od Link4
WP Brand Studio wyprodukowało dla Link4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Bohaterkami są kobiety, które opowiadają o tym, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanymi z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii Link4 Mama.
W serii znajdują się rozmowy z mamami, które opowiadają o przeszkodach, jakie napotkały na swojej drodze. Celem programu jest pokazanie, że każdy lęk jest możliwy do oswojenia poprzez zapewnienie sobie i swoim pociechom poczucia bezpieczeństwa. Dodatkowo, dla każdej z mam przygotowano niespodziankę w postaci nagrania dziecka, które w wzruszający sposób opowiada o miłości, bliskości i cieple rodziny.
Program emitowany jest od 21 sierpnia co tydzień o godzinie 13:00 na stronie głównej WP, w serwisie WP Kobieta i kanałach społecznościowych wydawcy. Prowadzącą program została Aleksandra Nagel, redaktor naczelna serwisów parenting.pl oraz WP abcZdrowie.
WT