Media o nas – sierpień 2019
Kara za brak OC okazała się na tyle interesującym tematem, że tak w lipcu, jak i w sierpniu ten wątek stał się kluczem do naszej obecności w mediach.
O wątku OC/AC po zakupie używanego samochodu pisaliśmy w tej rubryce newslettera już w zeszłym miesiącu. Krótkie przypomnienie: podjęliśmy temat zasad, na jakich i czy w ogóle polisa poprzedniego właściciela przechodzi na kupującego, opisaliśmy szczegółowo obowiązki ubezpieczeniowe obu stron i połączyliśmy te informacje z newsem na temat spodziewanego wzrostu kar za brak OC od 2020 roku.
W sierpniu tym tematem zainteresowały się przede wszystkim media z grupy Polska Press. Dzięki temu pojawiliśmy się w głównych gazetach w województwach: podkarpackim, kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, świętokrzyskim i mazowieckim. O temacie pisała też świetnie nam znana Gazeta Ubezpieczeniowa.
To prasa. Z ciekawych publikacji internetowych warto natomiast wspomnieć o regionalnych portalach z Białegostoku czy istotnych serwisach branżowych: Strefabiznesu.pl i Newseria.pl (oba w kategorii: biznes) i Warsztat.pl (motoryzacja).
JN