PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 06.02.2018, w kategorii:

„PZU – Życie w Twoich rękach” – to nazwa nowej kampanii największego polskiego ubezpieczyciela, której celem jest budowa wizerunku „nowego PZU”. Ubezpieczyciel pokazuje w niej linię życia i uczucia, które towarzyszą ponad 18 milionom jego klientów ubezpieczeniowych od narodzin aż po emeryturę. Kampania ruszyła 10 stycznia.  

Jak mówi Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU, to szczególna kampania, bo otwiera nowy etap w komunikacji marki PZU. Ubezpieczyciel przechodzi od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne do wizerunku partnera, na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej.

W kampanii PZU podkreśla też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne. Pod hasłem „To jest życie” znajdziemy emocje towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas naturalne, ale które z perspektywy czasu będą miały dla każdego z nas szczególne znaczenie. Reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie PZU zastosowało symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia.

Kampania potrwa do 28 lutego br. Wykorzystywane media to telewizja (dwa rodzaje spotów różnej długości), prasa, internet (formaty displayowe, video, mailingi) oraz kino. Spot reklamowy jest dostępny pod adresem: https://youtu.be/…

 

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

„To warto wiedzieć” – Kurier Lubelski

„To warto wiedzieć” – Kurier Lubelski

„Gdy jedziesz autem na wakacje za granicę” – Głos Koszaliński

„Gdy jedziesz autem na wakacje za granicę” – Głos Koszaliński

Klienci są skłonni zapłacić więcej za polisę z BLS

Klienci są skłonni zapłacić więcej za polisę z BLS