Aktualności18 kwietnia 2018

PZU: Mobilny serwis do zgłaszania szkód

PZU uruchomił mobilny serwis zgloszenie.pzu.pl. Największy polski ubezpieczyciel zapewnia, że narzędzie to pozwoli klientom na zgłaszanie szkód komunikacyjnych i majątkowych w ciągu zaledwie 5 minut, po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań.

Przed uruchomieniem serwisu PZU pytał klientów, jak ich zdaniem powinna wyglądać idealna likwidacja szkód. Do najczęstszych odpowiedzi należały takie określenia jak niestresująca, bez skomplikowanych pytań i trudnych procedur. PZU wziął pod uwagę te oczekiwania i stworzył w pełni mobilny serwis do zgłaszania szkód zgloszenie.pzu.pl. Jak mówi Roman Pałac, prezes PZU Życie, to zupełnie nowa jakość na polskim rynku ubezpieczeniowym.

System jest przyjazny i nieskomplikowany, dostosowany do nowoczesnego stylu życia Polaków, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę. Rejestracja szkody jest tu prosta i intuicyjna, a formalności ograniczone do niezbędnego minimum. Przykładowo, klient nie musi podawać danych, które już są w systemie informatycznym ubezpieczyciela.

Odważnym posunięciem towarzystwa jest wdrożenie rozwiązania, w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin. Po kilku minutach od rejestracji otrzymuje propozycję odszkodowania i jeśli się na nią zgodzi, pieniądze trafiają na jego konto. PZU zapowiedział również udostępnienie możliwości zgłaszania urazów, urodzeń oraz innych zdarzeń medycznych. Ma to nastąpić w najbliższych miesiącach.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 20 marca 2015

KNF podsumował 2014 rok

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy