PZU: Nowa kampania internetowa
25 listopada PZU rozpoczęło kolejną kampanię marketingową, w której prezentuje swoje liczne inicjatywy społeczne i przekonuje, że warto wybierać firmy kierujące się misją pomagania innym.
Ubezpieczyciel chce pokazać Polakom, jak postrzega swoją rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla niego bycie dobrym ubezpieczycielem. W kampanii PZU prezentowane jest nie tylko w kontekście ubezpieczeń, ale przede wszystkim wsparcia, jakie stara się udzielać na co dzień swoich klientów. Firma od lat angażuje się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna.
Kampania opiera się na prezentacji działań społecznych, z których PZU jest znane. W spocie reklamowym zaprezentowane zostaną konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów: wspierające bezpieczeństwo kierowców PZU GO, poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze oraz pomoc poszkodowanym w trakcie kataklizmów.
Główny spot (30”) i jego krótsze formaty będą emitowane w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do 21 stycznia 2020 r. Na potrzeby akcji przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem:
AW